سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

آیا امیدی به درست شدن این زندگی هست؟

پرسش

تاریخ ثبت : 05 اسفند 1397
477  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام. من و همسرم بعد از حدود ۲ سال آشنایی با هم ازدواج کردیم. اما بعد از ازدواج متوجه شدم که پدر ‌مادرش به شدت روی زندگی ما کنترل دارند و وابستگی عاطفی شدیدی بین همسرم و خانواده اش هست. به گونه ای که خودش حتی به من گفته بود که همیشه خانواده اش اولویت خواهند داشت. از طرفی هم گاهی اوقات به من میگفت که با من احساس خوشبختی میکنه. متاسفانه خانواده اش از شیوه ی قهر کردن و داد و فریاد بر سر همسر من برای به کرسی نشوندن خواسته های خودشون استفاده میکردند، به گونه ای که گاهی همسرم این ناراحتی هایش رو روی سر من خالی میکرد و چندین بار متاسفانه من رو هل داد و کارهای خطرناک فیزیکی کرد. همسرم اصلا حاضر به صحبت کردن برای حل مشکلات نبود و همیشه بعد از بحث فورا از صحنه خارج میشد و حتی بعد از اینکه من رو هل داد بدون معذرت خواهی و بدون اینکه بپرسه جایی ام درد گرفته یا نه از خانه خارج شد.
دفعه آخر من پلیس رو مطلع کردم و از اون روز دیگه جدا زندگی میکنیم و درخواست جدایی داده و اصلا حاضر به صحبت نیست. الان ۳ ماهه که جدا زندگی میکنیم.

مهمترین سوال :
آیا راهی برای درست کردن این زندگی هست در حالی که متوجه اشتباهات شون نیستن؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
25 اسفند 1398 ساعت 00:31

سلام

وقت شما بخیر


نوشته تان را خواندم. ابتدا بابت تاخیر در ارسال پاسخ، پوزش می خواهم. نمی دانم اکنون در چه شرایطی هستید. در شرایط دشواری این متن را برایمان ارسال کرده اید. امیدوارم در حال حاضر در وضعیتی باشید که توانسته باشید تصمیم موثر و کارامدی را اتخاذ نمایید. با این حال آنطور که بیان نمودید ایشان حاضر به صحبت نیستند و این می تواند پیش آگهیِ منفی  برای ایجادِ  بستری برای گفتگوی متقابل باشد. با این حال این رابطه در وضعیت هشدار دهنده ای بوده و  نیازمند پیگیری های حرفه ای و درمانی پیش از اتخاذ آخرین تصمیم می باشد.


با تشکر از شما

شایان غدیری



توصیه های پیشنهادی
مراجعه به زوج درمانگر
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه