سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ادامه داشتن رابطه با پارتنرم که از من بزرگتر است

پرسش

تاریخ ثبت : 06 اسفند 1397
541  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
چهار الی پنج ماهی است که با خانمی وارد رابطه ای عاطفی شدم. او را بسیار دوست دارم و بالعکس. از تمام جنبه های رابطه مون هم بسیار رضایت داریم. تنها مشکل ما اختلاف سنی است. من متولد ۶۹ و ایشون متولد ۵۷ است و یک بار هم ایشون دارای ازدواج ناموفق بوده که منجر به طلاق شده
یک مرتبه هم سعی کرد رابطه اش را بامن بهم بزنه که نتوانستیم و منجر به گریه و زاری شد و متوجه شدیم بیشتر از این ها به هم علاقه مند هستیم. من هم ممکن است طی ماه های آتی به خارج از ایران مهاجرت کنم
پدرم از این موضوع اگاه است و به من گفته که این دختر را فراموش کنم و به فکر آینده و مهاجرتم باشم، ولی من او را دوست دارم و نمیدانم چه کاری باید انجام دهم؟ پدرم فکر میکنه که پارتنرم رابطه اش را بامن به هم زده، ولی ما هنوز باهم هستیم.

مهمترین سوال :
من خیلی دوستش دارم. ولی نمیدام چه کار باید بکنم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
29 بهمن 1398 ساعت 19:55

باسلام واحترام

در رابطه با آنچه مطرح فرمودید در نظر گرفتن چند نکته مهم است، اول اینکه قصد شما از این ارتباط چیست؟ آیا هدفتان رابطه جدی وازدواج است؟

در اینکه برقراری رابطه عاطفی باعث ایجاد علاقه میشود شکی نیست اما برای داشتن یک رابطه موفق به چیزی فراتر از علاقه ودلبستگی نیاز است.اگر هدفتان با شریک عاطفیتان،ازدواج است ،در نظر داشته باشید که موافقت خانواده ها سهم بسیار مهمی در یک ازدواج موفق دارد.بنابراین مخالفتان خانواده تان را نباید نادیده بگیرید.در ثانی وجود اختلاف سنی تا این حد میتواند مشکلات بسیاری را برایتان به ارمغان اورد.بنابراین بهتر است در کنار احساستان جای منطق را باز کنید واز زاویه عقل ومنطق نیز به این رابطه وسرنوشتتان بنگرید.

اگر برای آینده تان هدف دارید وبرای آن برنامه ریزی کرده اید بهتر است در زمینه رابطه تان به درستی تجدید نظر کنید وفقط به صرف علاقه درگیر رابطه تان نشوید.همچنین در اینکه جدایی میتواند بسیار سخت باشد حرفی نیست اما چند ماه سوگواری بهتر از داشتن رابطه ایست که ممکن است چندین سال به خاطر احساسی برخورد کردنتان به آن ادامه دهید.

باسپاس از اعتمادتان

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب
تئوری انتخاب

معرفی درس
20+40 نکته نبوغ عاطفی
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه