سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

آیا همسرم هنوز گذشته اش را فراموش نکرده؟

پرسش

تاریخ ثبت : 12 اسفند 1397
495  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام
بنده خانم 29 ساله ای هستم که با همسرم یک ساله ازدواج به روش سنتی کردیم. البته شش ماه نامزد بودیم. هم من و هم همسرم قبل ازاین ازدواج، هر دو نامزدی رسمی ناموفق داشتیم. من هیچ چیز از گذشته با خود ندارم، اما طی این یک سال همسرم چند مرتبه است که اسم مرا به اشتباه به نام نامزد قبلش صدا میزند. با اینکه فقط شش ماه نامزد بوده. این مسأله خیلی برایم عذاب آور است، فکرها و سوالات مختلف رهایم نمیکند. ایا همسرم هنوز در فکر نامزدقبلی خود است؟ آیا با من زندگی میکند ولی فکرش جای دیگریست؟ و هزارسوال دیگه؟ با وجود آن که ظاهرا مرا خیلی دوست دارد اما این مسأله باعث شده به شک بیافتم. لازم است بگویم که همسرم سه سال بعد از جدایی از نامزد قبلی به خواستگاری من آمدند.
این مسأله باعث شده حتی به این موضوع فکر کنم که شاید پای خانم همنام نامزد قبلی ایشان در میان باشد که مرا اشتباهی به همان نام صدا میزند؟ باز هم به تلفن، حرکات و رفتارهایش دقت کردم. به نظر چیزی برای پنهان کردن ندارد. وقتی اعتراض میکنم دلایل مختلفی مثل اینکه مثلا خواهرت اسمش این است، اشتباه کردم و ... برای من مطرح می کند اما برای من قانع کننده نیست.

مهمترین سوال :
لطفا بگویید چه کنم؟ این مسأله دارد بزرگ میشود

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
15 اسفند 1398 ساعت 20:23

با سلام

وقت شما بخیر


پرسش تان را خواندم. پاسخ دادن به این موضوع نیازمند ارزیابی های بیشتر و دقیق تری ست تا مشخص گردد عوامل این اشتباهات در نامیدن اسم تان، تحت تاثیر چه چیزهایی ست. اینکه گذشته در ارتباط با این مساله، تا چه میزان دخیل است نیز می تواند قابل بررسی شود.


 با این وجود برای بررسی جامع و دقیق این موضوع که ظاهرا به مساله ای بزرگ برای شما تبدیل شده؛  لازم است از یک رواندرمانگر بصورت حضوری کمک بگیرید. تا زمینه ها و عوامل احتمالی چنین مساله ای تا حد امکان مشخص گردیده و در جهت بهبود آن اقدام گردد.


با تشکر از شما

شایان غدیری


معرفی درس
رابطه عاطفی بهتر
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه