سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

رابطه ی 4 ساله

پرسش

تاریخ ثبت : 13 اسفند 1397
477  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
من ٤ سال با آقاي ٣٤ ساله ازدواج سفيد داشتم، شروع رابطه از سمت من بود ولي بعد از ٦ ماه علاقه اش به قدري بود كه انگشتري تهيه كرد و گفت تو فرصت مناسب عقد ميكنيم، تو اين ٤ سال ٣ بار قصد داشت بياد براي خواستگاري، ولي شرايط خونه و منزل پدريم مناسب نبود و عقب ميافتاد. منزل پدر من ١ ساعت با تهران فاصله داره و من كارمند يه شركت بودم در تهران، همسرم براي اينكه راه دور بود به من ميگفت نرو خونه خودتون. شب ها بمون همين جا از اينجا ميري شركت. ١ سال آخر تقريباً بيشتر از ٥ روز هفته پيشش بودم، تا اينكه ٤ ماه پيش خودش گفت كه ديگه بیام خواستگاري و من هم قبول كردم. تو اين مدت ١٠ سالي كه كار كردم تقريباً همه ي سرمايه ام رو دادم به خانواده ام كه خونه ي جديد زودتر تموم بشه براي خواستگاري. همسر من معتاد بوده، البته الان ٦ ساله كه پاكه. كارش سرآشپزه. ساعت كاري زياد. اين اواخر غر زدنهاي من و تصميمش برای ازدواج كلي بهش فشار آورد. به شكلي كه ناگهان توی ٢ هفته، رفت تو غار تنهايي مردونه اش. تو خونه حتي دوست نداشت صدام رو بشنوه، چه برسه رابطه!
من هم وسايلم رو جمع كردم، اومدم خونمون، الان هم با خبرم از فارس در اومده و دنبال لاابالی گری هست
ولي ميخوام برش گردونم

مهمترین سوال :
امیدی هست؟ میشه برش گردونم؟ یا اینکه باید بیخیال این رابطه بشم؟ با 4 سال زندگیم که به پاش ریختم چه کار کنم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 بهمن 1398 ساعت 16:15

با سلام

وقت شما بخیر


نامه تان را خواندم. امیدوارم اکنون در وضعیت مطلوبی باشید و چنانچه در راستای پرسش گذشته تان ، اکنون با مساله و یا مشکلی مواجه هستید؛ در صورت تمایل می توانید با ما مطرح نمایید.

شرایط بسیار سختی را متحمل شده اید. و حق دارید به زمان های سپری شده  بیاندیشید و بابت چهار سال عمری که به پای این رابطه گذاشته اید متاثر شوید. با این حال زمانی که این پرسش را می خوانم به نظر می رسد بصورت واقع بینانه شرایط این رابطه بحرانی ست. و صرفا تلاش شما برای تغییر این شرایط کافی نخواهد بود.

 اینکه صرفا به واسطه چهار سال زندگی سپری شده ، بخواهید آن رابطه  را از سر بگیرید دلیل محدودی ست. بنابراین می توانید با اندکی تامل ، به مزایا و معایبِ تلاش احتمالی تان برای بازگرداندن ایشان فکر کنید. تا بهتر و شفاف تر در خصوص سهم خودتان از نیازهایی که از یک رابطه کارامد و هدفمند دارید بیاندیشید. 


با تشکر از شما

شایان غدیری



معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه