سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

دختر مورد علاقه ام از من بزرگتر است

پرسش

تاریخ ثبت : 02 فروردین 1398
489  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام، بنده با دختری آشنا شدم که از من حدود پنج سال و خورده ای بزرگتره. من 22 ساله و ایشون تقریباً 28 ساله هستند. بنده ایشون رو در سفر کربلا دیدم و اتفاقاتی افتاد در سفر که مطمئن شدم این سفر برای این بود که ما همدیگه رو ببینیم، از نظر من که تا این سن رسیدم، ایشون حتی در جزئیات، شبیه ترین کسی هست که من تصور داشتم و از وقتی با ایشون آشنا شدم دیگر هیچ دختری رو حتی نمیخوام ببینم. و میدونم اگه به ایشون نرسم احتمالش هست تا آخر عمرم تنها بمونم و از لحاظ روحی به شدت داغون میشم، حتی الان هم شدم.

مهمترین سوال :
میخوام بدونم با این تفاوت سنی اگه بخوام ازدواج کنم چطور است؟ موفقه یا نه؟ از لحاظ خودم تکمیل کننده منه. رابطه دو طرفه و ازدواج با ایشون چطور است؟ آینده چه اتفاقاتی ممکنه پیش بیاد؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
24 دی 1398 ساعت 22:30

باسلام واحترام

در رابطه با آنچه دغدغه شماست ابتدا باید در نظر داشته باشید که ابتدا اجازه دهید هیجان های شما کمی فرو کاسته شود تا بتوانید به شناخت بیشتر ودرست تری از یکدیگر برسید و در این شرایط احساسی تصمیم گیری نفرمایید.ثانیا در این زمینه توجه داشته باشید که باید به درستی به شرایط پیش رو واقف باشید. چراکه اگر ندانید وارد چه رابطه ای با چه مسائلی خواهید شد قطعا دچار مشکل خواهید شد.همچنین باید در این زمینه توسط مشاوره پیش از ازدواج بررسی کنید که آیا از لحاظ شخصیتی با یکدیگر هماهنگ هستید وبلوغ های ازدواج وسلامت روان هریک بررسی شود.درصورتیکه در این موارد مسئله ی خاصی نباشد ،اختلاف سنی نمیتواند مشکل آنچنانی ایجاد کند ،باز نیز تاکید میشود فقط باید تمامی شرایط وجوانب آن را با آگاهی بررسی کرده باشید.

باسپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب
معیارهای انتخاب همسر

معرفی درس
ازدواج مثبت
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه