سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ارتباط با مدير

پرسش

تاریخ ثبت : 10 فروردین 1398
460  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام و احترام
در فضاي كاري خودم نظرم اين هست كه مدير من متوجه قابليت ها و تلاش هاي من نيست. تقاضاي كاري خاص تر كه ميدونه فقط از من برمياد رو علاوه بر كار موظف از من ميخواد و بازخورد و نتيجه كار من رو ميبينه، اما نظر من اين هست كه ايشون وظيفه دارند نسبت به انجام آن كار بیشتر از حق الزحمه كاري، حداقل تشكري داشته باشند و اين تشكر منظورم فقط زباني نيست، ارتقاء سطح و تراز شغلي هم ميتونه باشه. اما هيچ واكنشي نشان نميدهند.

مهمترین سوال :
آيا اينكه بنده در اين مورد با مديرم صحبت كنم كار صحيحي هست؟؟ (اينطور ميبينم كه ايشون فقط تحت تاثير صحبت و حرف هستند) چگونه بايد مطرح بشه كه وجهه ی منفي پيدا نكنه؟؟ چه نكاتي بايد مطرح شود؟ و يا نشود؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
29 دی 1398 ساعت 00:55

سلام بانوی گرامی

نامه شما را خواندم و قابل درک است که وقتی فردی در محیطی کار می کند و تمام تلاش خود را برای رشد و افزایش قابلیت هایش انجام می دهد نیاز داشته باشد که دیده شود و این تلاشها به نتیجه ای در جهت رشد حرفه ای باشد.

می توانید با مدیرتان کاملا بالغانه و با شواهد منطقی ، بدون مقایسه با کسی و یا بردن نام شخصی احیانا صحبت کنید.

شواهد واقعی که نشان دهنده اقدامات موثر شما بوده را می  توانید عنوان کنید می توانید به افکار و احساسات خود نیز اشاره کنید  نیاز زیر آن را می توانید ابراز کنید و در مرحله آخر  به جای بیان درخواست ابتدا نظر ایشان را جویا شوید و  نهایتا درخواست خود را محترمانه بیان نمایید.

مراقب باشید که در صحبت خود از دیگر همکاران حرفی به میان نیاورید. وتمرکز را بر روی نیاز و خواسته خودتان بگذارید. احترام و جایگاه ایشان را در نظر داشته باشید. و مراقب حریم و خط قرمز های ایشان با توجه به شناختی که ازشان دارید باشید.


با تشکر از اعتماد شما

مونا گوشه

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه