سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

دوست ندارم رابطم خراب بشه و میخوام دوباره همه چی روبه راه بشه

پرسش

تاریخ ثبت : 25 اردیبهشت 1398
987  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام خسته نباشید خانمی هستم ۲۹ ساله که الان دو سال هست وارد رابطه جدی با پسری شدم. همه چیز روابطمان عالی و خوب پیش می ره. چه از نظر روحی چه از نظر جنسی و چه از نظر مالی هر دو طرف همدیگر رو ساپورت میکنیم. ولی متاسفانه چند وقته به دلیل یه سری اتفاق های کوچیک بهش شک کردم و هر وقت توضیح خواستم ازش امتناع کرد و گفت تو اشتباه میکنی. من همیشه با توضیح هایی که میداد عذاب وجدان میگرفتم. ناگفته نمونه که خانواده ها تا حدودی از ارتباطمان خبر دارن و قراره به زودی ازدواج کنیم. ولی چند روز قبل سر همین اتفاقها گوشی زنگ خورد که ریجکت کرد و من بلافاصله گفتم چرا قطع کردی؟ کی بود؟ اون هم سماجت کرد و بهم نشون نداد گفت تو داری اشتباه میکنی. ولی چنین چیزی نبود. من حالم خراب شد. البته حال خودش هم بد شد و شروع کرد به گفتن اینکه من میخواستم امشب راجع به مهمترین قضیه مون حرف بزنیم، خواستگاری و این حرفها. من در جواب گفتم تا همه چیز حل نشد نمیشه، بعد اون شب زنگ زد که آره اگه مشاوره بخوای باهات میام ولی تو خوب باش، من دوستت دارم و از این حرفها. یعنی هر چی بگم قبول میکنه خوب شدیم باهم ولی ته دلم اون صورت مساله پاک نشده.

مهمترین سوال :
الان به خاطر رفتارم عصبی و ناراحته و ازم خواست چند روز تو حال خودش بذارمش. یک روز نه زنگ زدم نه مسیج داد. دیشب حالش رو پرسیدم گفت میخوام تو خودم باشم. ناراحت شدم. دوست ندارم رابطه مان خراب بشه لطفا راهنمایی کنین چیکار کنم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
29 آذر 1398 ساعت 20:14

سلام دوست گرامی

وقت شما بخیر


امیدوارم زمانیکه این پاسخ را با توجه به زمان پرسش تان می خوانید در شرایط مناسبی باشید. در حال حاضر از وضعیت رابطه تان اطلاعی ندارم. با این حال زمانیکه دارم این پرسش را میخوانم به نظر می رسد مسائلی حل نشده از سوی فرد مقابل،  مانع از تجربه ارتباطی شفاف و همدلانه شده است.

با این حال به نظر می رسد مقاومتِ ایشان در ابراز واقع بینانه ی موقعیتی که موجب تردید و نگرانی تان شده است و عدم پاسخگویی شفاف، به ابهام و ناامنی رابطه دامن زده است. 

من از وضعیت ایشان و چالش های احتمالی که با آن روبروست اطلاعی ندارم. با این حال با در نظر گرفتن توضیحات موجود در متن و همچنین با توجه به اینکه پیش تر ، یک رابطه زناشویی ناموفق را پشت سر گذاشته اید؛ پیشنهاد می کنم پیش از آنکه بخواهید به هر صورت این رابطه را حفظ نمایید موانع و دغدغه های طرفین بیشتر مورد توجه و بررسی قرار گیرد. در این خصوص پیشنهاد می کنم از یک مشاور نیز بصورت حضوری بهره مند شوید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری



معرفی درس
بسته ازدواج مثبت 360
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه