سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

رابطه با پسران درمحیط دانشگاه

پرسش

تاریخ ثبت : 06 شهریور 1397
1,079  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
باسلام وخسته نباشید
میخواستم بپرسم اصولا درمحیط دانشگاه نحوه ی ارتباط دختران با پسران چگونه باید باشد آیا حد و مرز مشخصی باید داشته باشد یانه وهم چنین دوستی درست است یاخیر؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
08 شهریور 1397 ساعت 17:07

سلام سروین گرامی

خیلی خوب هست که به این فکر هستید که نوع رابطه دوستانه با پسر ها را یاد بگیری و تجربه های مثبتی بدست بیاورید. اینکه نحوه ی ارتباط چطور باید باشه ، خیلی بستگی به حد و مرزها و حریم های خود شما دارد. با شناخت بیشتر از خودت چهارچوب ها و باید نباید هایی که از  خانواده یاد گرفته ای و همینطور سنجیدن آنها با ارزشها و باید نباید های خودت می تونید به یک حد و حدود مشخص برسید. با پسر ها هم می توان به عنوان همکلاسی دوست بود و هر ارتباطی لزوما به معنای رابطه عاطفی خاصی نیست.

می توان به صورت جمعی معاشرت کرد و تفریحات سالمی داشت که اتفاقا این معاشرتها به شما کمک می کند که مهارتهای ارتباطی خودتان را تقویت کنید،  نسبت به نوع نگاه کردن افراد و دختر ها و پسر ها نسبت به موضوعات مختلف آگاهی بیشتر پیدا کنید.

ممکن است ، در این ارتباط ها کسی از شما خوشش بیاید و یا شما به فردی علاقمند بشید، که برقراری این نوع دوستی ها هم خیلی به فرهنگ خانواده شما ارتباط پیدا می کند که آیا پذیرفته هست یا نه. و در نهایت هر انتخابی که داشته باشید مسئولیتی دارد که لازم است  آن را بپذیرید.

از  مجموعه دروس غیر حضوری خانه توانگری  در " 20+40 نکته  نبوغ عاطفی" و "ساختن رابطه عاطفی" می تواند به شما در این مسیر کمک کند.

با تشکر از اعتماد شما

مونا گوشه

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه