سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

همین روانپزشک رو ادامه بدم یا نه؟

پرسش

تاریخ ثبت : 21 شهریور 1397
1,117  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
ما ۶ ماهه که عقد کردیم، بعد از عقد فهمیدم زمانی که دوست بودیم ورابطمون خوب بود دوست دختر داشت و مهمونی گرفته بود من عکسشونوتو بغل هم دیدم. ولی بعد از عقد هیچ خیانتی نکرده و شب و روز باهم بودیم.ولی من بدبین و حساسم هنوز. روابطش با زنای اطراف اذیتم میکنه شوخی های رکیک با زن دوستش روبوسی با دختر های فامیل روابط خیلی گرم با مشتری های خانم در حالی که اینارو برای من بد میدونه.الان ۲ ماهه که اوضاع آشوبه خانواده ها اومدن وسط هرچی بینمون بود رو واسه خانواده ها تعریف کرد هیچ حرمتی نگه نداشت. خانوادش برعکس خانواده ی من فقط دفاع بیجا میکنن همسرم تک فرزنده. ۲ ماه هیچ قدمی برنداشت و هرچی خواستم صحبت کنیم قبول نکرد.حالا به پیشنهاد پدرم و عموش یه روانپزشک پیدا کرده که اصلا مشاور خانواده نیست و فقط قرص میده ۲ بار رفتیم پیشش جلسه دوم دکتر پیش همسرم و عموش منو تخریب کرد و گفت سوءظن داری.معرفی کرد یه جایی رفتیم تست دادیم که ببینیم به درد هم میخوریم یا نه فردا جوابشو میده ببریم پیش دکتر. من اصلا حس خوبی به دکتره ندارم چون باعث شد همسرم آتشین تر بشه. نمیدونم باید چیکار کنم.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
26 شهریور 1397 ساعت 16:08

سلام دوست گرامی


توضیحات شما رو خوندم. نگرانی تون قابل درکه. حق دارید. بابت چنین رفتارهایی احساسات ناخوشایندی رو تجربه می کنید. 

متوجه نشدم چرا و چگونه و با چه مکانیسمی ایشان رو برای حل مشکلات زناشویی، به روانپزشک و مصرف دارو ترغیب کردند. مگر اینکه طی ارزیابی بالینی، روانپزشک  لزوم مصرف دارو را برای ایشان ، ضروری تشخیص داده باشن. 


احتمالا در روزهای اخیر جهت بررسی تست انجام شده  به روانپزشک مراجعه نموده اید. با این حال پیشنهاد میشه طی گفتگو  با ایشان و خانواده  و مشورت با پزشک ضرورت ادامه و یا عدم ضرورت مراجعه به روانپزشک و مصرف دارو را به اطلاع شما برسانند. با این حال با ایشان گفتگو نمایید تا  پیگیری مراجعه به یک زوج درمانگر را در برنامه مشترک خود قرار دهید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه