سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

انتخاب همسر از سایت های همسر یابی مطمئن

پرسش

تاریخ ثبت : 26 شهریور 1397
1,478  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
دختری 38 ساله هستم از نظر مالی و کاری و سطح تحصیلات در سطح معقولی از افراد جامعه هستم . رابطه 8 ساله داشتم که به دلایلی ازش خارج شدم . حالا با توجه به سنی که دارم احتمال برخورد با فرادی که مناسب سن من باشند خیلی کم خواهد بود حتی در جایی که کار میکنم جهت آشنایی به قصد ازدواج . حالا میخواستم بدونم به جاهایی که افرادی رو معرفی میکنند میشه اعتماد کرد ؟آیا مردانی که به اونجا مراجعه میکنن مردانی هستن که عموما مشکل دارن ؟ چون قضیه دخترا فرق میکنه اصولن پیشنهاد نمیدن .

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
28 شهریور 1397 ساعت 13:51

سلام منصوره گرامی

قابل درک است که بازه سنی که در آن قرار دارید و شرایط جامعه ما به گونه ای است  که برای ازدواج دختران، محدودیتهای بیشتری نسبت به پسران ایجاد شود. اما این بدان معنا نیست که شما نتوانید ازدواجی مثبت و مطلوب داشته باشید.

درخصوص سایت های همسریابی الزاماً اینطور نیست که فردی با ویژگیهای مناسب حضور نداشته باشد یا به قول شما مشکل دار باشد. اما مسئله مهم در ازدواجهای اینترنتی، صحت اطلاعات افراد است. در اینجا نظارت و راهنمایی خانواده ها بسیار مهم است. سپس در صورت داشتن حداقلها، چند جلسه معاشرت و دیدن طرف مقابل لازمست. به هر حال احتمال برخی سوء استفاده ها در فضای مجازی وجود خواهد داشت و بایستی در اینگونه انتخابها و آشناییها دقت داشت. یعنی صرف اینکه فردی در این سایتها بود و اطلاعاتی داده بود یا عکسی گذاشته بود نمی تواند زمینه ایجاد اطمینان باشد و حتما دیدار حضوری و نظارت خانواده بایستی لحاظ شود.

همچنین درباره دغدغه شما در باره ازدواج، توجه داشته باشید که هنوز هم خانواده ها در ازدواج جوانان سهم عمده ای دارند. معاشرت با خانواده های خوب و حضور در مجالس زنانه ای که امکان درست دیده شدن قابلیتهای شما در آن وجود دارد را از دست ندهید.

نکته آخر در مورد رابطه تمام شده تان است. خوبست که رابطه را خوب برای خودتان تحلیل کرده باشید و دلایل به سرانجام نرسیدن یک رابطه ۸ساله به همراه مسیری که به جدایی ختم شد و سهم خودتان در این خصوص را چک کنید تا بتوانید با آگاهی وارد رابطه بعدی شوید.


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری_ خانه توانگری طوبی

ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 30
کارآمدی پاسخ : 10
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه