سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

نبودن کیس مناسب برای ازدواج و عدم تمایل پسرها برای ازدواج

پرسش

تاریخ ثبت : 02 اسفند 1397
1,058  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام خدمت شما.
سوال من درباره شرایط موجود و عدم تمایل اکثریت نود و نه درصد پسرها برای ازدواج هست. من در یک سایت همسریابی ثبت نام کردم، به خیال اینکه به خاطر شرایط زندگیم و فارغ التحصیلیم، اصلا پسری رو ملاقات نمیکنم که بتونم شرایط ملاقات پسر و انتخاب کیس ازدواج پیدا کنم. اما متاسفانه پسرها الان جلسه اول به دوم نکشیده فقط از آدم روابط صمیمی و جنسی یا نزدیک به اون رو میخوان. من واقعا موندم. از طرفی به خاطر یک نامزدی بهم خورده در دوران عقد از سمت خانواده تقریبا تحت فشارم، مخصوصا مادرم. و کم و بیش مقایسه با دیگران در مورد من صورت میگیره. لازم به ذکره که من 31 سالمه. شاغلم و کارشناسی ارشد هستم.

مهمترین سوال :
واقعا موندم اعتماد کنم؟ اعتماد نکنم؟ هر چقدر هم دخترها و همکارها و اطرافیانم رو نگاه میکنم، انگار وضعیت همه همینه و کسی خارج از این نیست.

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
07 اسفند 1398 ساعت 03:27

با سلام‌واحترام

نوشته شما در رابطه با ازدواج وکیس های مناسب جای تأمل دارد. چراکه آمار بسیار بالایی از تعداد مردانی که قصد ازدواج ندارند وفقط به دنبال لذت طلبی هستند میدهید که خود نشان از خطای شناختی ویک باور مرکزی اشتباه است که در شما وجود دارد ودیگری به دنبال کیس مناسب هستید در صورتیکه امکان حضور در اجتماعی که باید دیده شوید را ندارید.نکته دیگر دلیل ازدواجتان به جای اینکه منطقی باشد ،نامعقول واز سر فشار خانواده است.

ناگفته نماند که این روزها انتخاب یک همسر مناسب برای بسیاری از جوانان یک دغدغه اساسی است. به خصوص برای دخترخانم ها که شاید قدرتانتخاب کمتری داشته باشند و باید در انتظار آمدن یک خواستگار خوب بنشینندالبته این به آن معنی نیست که دخترخانم ها هیچ نقشیدر این باره ندارند آن ها می توانند با پیشه کردن برخی منش ها و البته دوری کردن از بعضی رفتارها و کردارها خواستگاران بیشتریداشته باشند

به نطر میرسد نکاتی که خدمتتان ارائه میشود میتواند تا حدی به شما در این زمینه بینش دهد.

برای داشتن کیس مناسب ازدواج:

۱)باید در درجه اول یک زن باشید

برخی از دختران، زن بودن خود را فراموش کرده اند. این که تحصیل کنند و سر کار بروند، چیز خوبی است اما متاسفانه برخی از دختران امروز از آن طرف بام افتاده اند! بخشی از زن بودن زنان، در ارتباط با همسر و زندگی مشترک و نقش مادری شکوفا می شود و اینکه مورد حمایت و دوست داشته شدن همسر قرار بگیرند.بسیاری از دختران در ظاهر، این قضیه را کتمان می کنند. آنها با وجود موقعیت های خوب ازدواج اما همه درها را به روی خود بسته اند. چرا که تمام زندگی شان را در کار خلاصه کرده اند، آنها می خواهند به همه نشان دهند خودشان از پس کارهایشان برمی آیند و نیازی به ازدواج نمی بینند اما اگر با خود صادق باشید، این نیاز را احساس می کنید. فراموش نکنید مردها تمایل دارند با خانمی ازدواج کنند که در درجه اول یک زن است.

۲) با خود مهربان باشید

دختری ناامید، عصبی و پرخاشگر که طلبکار از دنیا و دیگران است، چگونه انتظار دارد که فرد مناسبی برای ازدواج پیدا کند! دختری که هنوز با خود نمی تواند مهربان باشد، چگونه انتظار دارد که دیگران به او خواستگار معرفی کنند! شما باید روی شخصیت خود و به خصوص مهربانی با خود، کار کنید.برخی از دختران امروز به دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود ازجمله مهربان بودن را کم رنگ کرده اند، در صورتی که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت همسر خود را می خواهد اما متاسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می خواهند که قدرت خود را به رخ فرد مقابل بکشند که در این صورت مردان فراری می شوند! 

البته بایداین مسئله را یادآوری کرد که نباید اجازه دهید نگرانی از این مسئله تمام زندگی شود و آینده تان را مختل کند.

راههای کسب مهارت ارتباطی میتواند به شما در این زمینه کمک کند.

باسپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب
زن بودن

معرفی درس
20+40 نکته نبوغ عاطفی
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه