سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

همسرم درخواست طلاق دارد

پرسش

تاریخ ثبت : 09 اسفند 1397
505  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام
تقریبا 9 سال پیش ازدواج کردم و همسرم را بی نهایت دوست دارم. مثل هر زندگی مشترکی، زندگی ما هم بالا و پائین داشته و مشکلاتی داشته که هربار با تلاش هر کدام از ما رفع شده. ولی از دو ماه پیش، همسرم رفتارش عوض شده و تمامی مشکلات 9 سال پیش را به بدترین شکل میبینه و با این دلیل که من خیلی زود ازدواج کردم خواستار اینه که از هم جدا بشیم. میگه میدونم مردی مثل تو پیدا نمیشه ولی من میخوام مدتی تنها زندگی کنم و بدونم دوران مجردی چی هست. و بعدش اگر خواستم ازدواج کنم، میام التماست را میکنم.

مهمترین سوال :
واقعا موندم چیکار کنم؟ از طرفی من هم دچار تله رهاشدگی هستم و این روزها شدیدا حالم بد هست. هر کاری میکنم تا خوشحال بشه، ولی باز گریه میکنه و میگه خواهش میکنم اینقدر برای من کادو نگیر و مهربون نباش. من تصمیمم را گرفته ام. حالم اصلا خوب نیست و دارم از پا درمیام. درضمن، اصلا هم راضی نمیشه بریم پیش مشاور و پزشک. هر دو ما بالاترین تحصیلات را داریم

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 بهمن 1398 ساعت 23:31

با سلام

وقت شما بخیر


امیدوارم در شرایط کنونی در وضعیت بهتری باشید. نمی دانم در این مدت در چه حال و روزی بوده اید و چه تصمیمی گرفته شده است. با این حال چنانچه تمایل دارید می توانید وضعیت کنونی تان را با ما مطرح نمایید تا پاسخگوی تان باشیم.


آن چیز که از متن تان دریافت شد شرایط بسیار سختی ست که طرفین تجربه می کنند. با این حال بررسی این وضعیت نیازمند ارزیابی ها و بررسی های جامع و دقیق ست. تا بدانیم چه عوامل احتمالی موجب چنین خواست و تصمیمی از سوی همسرتان شده است.


با تشکر از شما

شایان غدیری


توصیه های پیشنهادی
مراجعه به روانپزشک
مراجعه به رواندرمانگر
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه