سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

رابطه با پسری که ۶ سال کوچیکتر است

پرسش

تاریخ ثبت : 13 اسفند 1397
500  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام. من یه مشکلی دارم که روح و روانم رو به شدت درگیر کرده اینه که ۴ سال پیش با آقایی که ۶ سال از من کوچیکتره وارد رابطه عاطفی شدم، اون هم به شکل مجازی که فقط دوبار حضوری هم رو دیدیم. اون 25 سالشه و من 31 سال. بعد از دو سال، اول ایشون گفت شرایط ما به هم نمیخوره، به خاطر اختلاف سنی و آشنایی در دنیای مجازی، بهتره جدا بشیم. من هم بسیار وابسته شده بودم و به شدت آسیب دیدم. حالا باز هم برگشته، چون میدونه هنوز دوستش دارم. منتهی باز هم میگه فقط مجازی با هم باشیم. حاضر نیست حضوری هم رو ببینیم. جالبه که همون مجازی هم مثلا در روز یک بار چت کنیم، گهگاهی تصویری.

مهمترین سوال :
با توجه به علاقه من به ایشون و علاقه ایشون به خودم، من نباید وقتهایی که ایشون آنلاین هست به مدت مثلا یک ساعت یا یک ساعت و نیم، شک کنم که با کس دیگه ای هست؟ موندن تو این رابطه اصلاً درسته؟ آیا من فقط بازیچه ام و سرگرمی؟ دوست داشتنم براش مهم نیست؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
13 بهمن 1398 ساعت 22:32

باسلام واحترام

اجازه دهید برای پاسخ به سوال شما ،قبل از هرچیز از خودتان شروع کنیم.

با توجه به اینکه یک رابطه سالم آیتم هایی دارد وچنین رابطه ای به هیچ عنوان چنین ویژگی هایی ندارد، چه دلیلی میتواند وجود داشته باشد که برای بیرون امدن یا عدم ارتباط مجدد (با وجود تجربه ای که قبلا با همین فرد داشته اید ) دچار تردید هستید؟ چه مسئله ای در شما وجود دارد که حاضرید به چنین رابطه ناقص وناسالمی تن دهید؟

این مسائل نشان از تله های شخصیتی در شما دارد که اگر چشمتان را بر روی این مسائل ببندید وفقط به وابستگی خود توجه کنید قطعا آسیب های بیشتری خواهید خورد.

بنابراین به جای کنکاش در رفتارها یا هدف طرف مقابلتان ،به بررسی نقاط ضعف خودتان بپردازید وویژگی های یک ارتباط سالم را چک کنید ودر نهایت براساس هدف والویتتان انتخاب کنید.

ضمن اینکه رابطه مجازی با چنین توصیفاتی قطعا رابطه سالمی نیست وتبعات داشتن چنین ارتباطی بسیار سنگین است .پیشنهاد من به شما اینست که سعی کنید با کمک یک مشاور با شرایط بعد از جدایی به درستی کنار بیایید ،تا بتوانید ارتباط سالم راتجربه کنید .

باسپاس از اعتمادتان

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی


معرفی درس
رهایی از بی ارزشی
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه