سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

فرصت بدهم یا نه؟؟

پرسش

تاریخ ثبت : 04 فروردین 1398
512  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
اقایی هستم 30 ساله. سال پیش با دختری آشنا شدم که بعد از مدتی به من گفت که 3 سال است که قصد طلاق دارد ولی شوهرش اون رو طلاق نمیده و تمام این مدت خونه پدرش زندگی میکنه. همه چیز خوب بود تا اینکه چند ماه پیش گفت نمیخوام با تو باشم. بعد از مدتی با یه پسر دیگه آشنا میشه که خیلی اذیتش میکرده و فوق العاده شکاک. الان دوباره به سمت من برگشته ولی اون پسر هنوز ولش نمیکنه، ولی خودش میگه دیگه با اون آدم نمیخوام رابطه ای داشته باشم و الان به خاطر یک موضوع قضایی که شوهرش یک بار اونها رو با هم دیده مجبوره باهاش باشه تا این داستان تموم بشه و بعد بتونه ولش کنه. از طرفی من رو روی هوا نگه داشته و اصلا هم رو نمیبینیم. فقط بعضی موقعها تلفنی، چون خیلی از پسره میترسه. از طرفی هرشب باهاش بیرون میره، میگه مجبورم براش نقش بازی کنم تا این داستان تموم بشه. نمیدونم کار درستی کردم که بهش فرصت دوباره دادم یا نه؟ میترسم این دفعه ضربه بدتری بهم بزنه. این افکار هر روز داره اذیتم میکنه.

مهمترین سوال :
فرصت دوباره بدهم یا نه؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 دی 1398 ساعت 02:00

سلام دوست گرامی

وقت شما بخیر


امیدوارم در شرایط کنونی توانسته باشید تصمیم مطلوبی را اتخاذ کرده باشید. و چنانچه در این مدت با مساله و یا چالشی روبرو هستید با ما مطرح نمایید.

 در خصوص پرسش تان ، و با توجه به محدودیت ها و چالش های قابل توجه در این رابطه ، ماندن در چنین روابطی، چشم انداز مناسب و کارامدی را به همراه ندارد. چنین روابطی داستان های نیمه تمام زیادی را با خود به همراه دارند و ماندن شما در روایت های ناتمام چنین روابطی، ممکن است موجب ناکامی و آسیب های قابل توجهی در شما گردد.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه