سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ابراز علاقه دختر به پسر

پرسش

تاریخ ثبت : 27 فروردین 1398
482  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام
من مدتيه كه از يكى از همكلاسى هاى پسرم خيلى خوشم مياد، و اطلاعاتى راجه بهش بدست آوردم و پرس و جو كردم. من در دانشگاه شخصيت خيلى مغرورى دارم و اصلا با پسرها گرم نميگيرم. يعنى توى مدت اين چهار سالى كه ميرم دانشگاه با هيچ پسرى ارتباط نداشتم و خيلى كاره سختيه برام. اما به اين آقا خيلى علاقه دارم و چون ترم آخر هستم ميخوام اين علاقه رو بيان كنم كه بعدا مديون خودم نشم. اگر جوابشون منفى هم باشه قبول ميكنم اما كلا بيانش هم برام سخته. چون حتى من سلام و احوالپرسى هم ندارم با اين شخص

مهمترین سوال :
به نظرت شما بهترين راه براى ابراز علاقه به يك پسر چيه كه شخصيتم خورد نشه؟
غرور من اجازه نميده حتی با پسر ها حرف بزنم! البته هم غرور و هم حيا

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
17 دی 1398 ساعت 12:37

باسلام واحترام

آنچه در نامه شما بیشتر از همه حائز اهمیت است نوع برخورد شما با اطرافیانتان مخصوصا جنس مخالف است.چرا که برای برقرای یک ارتباط عاطفی وهمچنین سالم حداقل هایی لازم است که با نگرش خودشیفتگی ومغرور بودن هماهنگی ندارد.اینکه در طول این مدت هیچ رابطه ای نداشته اید یک قسمتی از آن به خواسته شما مربوط است وقسمت دیگر آن به نحوه برخورد شما که نوعی نیروی دافعه به بهانه حیا و نمایش دختر خوب داشته اید.

درست است که در برقراری ارتباط حیا یکی از معیارها است اما باید مرز آن با رفتارهایی که پیامش ندیدن عمدی جنس مخالف است مشخص شود.اینگونه رفتارها را دیگران به خوبی تشخیص میدهند وحتی اگر به شما علاقه ای داشته باشند نیز پا پیش نمیگذارند.قبل از اینکه بخواهید حستان را به شخص مورد علاقه تان ابراز کنید کمی با خودتان صادق باشید وبپذیرید که حتی در صورت جواب مثبت این آقا برای برقراری رابطه،اینگونه رفتارهای شما حتما در تداوم یک رابطه خوب مشکل زا خواهد بود.رابطه صمیمی باید به دور از هرگونه غرور کاذب باشد چرا که مردان زنان را به دلیل نرمی ولطافت در رفتارهایشان دوست دارند نه به دلیل صرفا غرور وقدرت وی.اکنون زمان اینست که دریابید در درونتان چه اتفاقی رخ داده است .مرز بین در دسترس نبودن دائم وحیا را از رفتارهای غرور آمیز بشناسید ودر جهت اصلاح رفتارهای اشتباه برایید.

اما برای پیشنهاد دادن بهتر است این مسؤلیت را به فردی که مورد اعتماد شما و از هر دو طرف شناخت دارد واگذار کنید تا نظر ایشان را در این مورد جویا شود ودر صورت تمایل به داشتن ارتباط،شما را پیشنهاد دهد.با اینکار حداقل شما تکلیفتان با خودتان روشن میشود .

باسپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب
زن بودن

معرفی درس
20+40 نکته نبوغ عاطفی
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه