سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

حالم خوب نیست

پرسش

تاریخ ثبت : 17 اردیبهشت 1398
692  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام
من 18 سالمه. دو ماه دیگه کنکور دارم. دو سال پیش رو عالی درس خوندم اما الان خودم رو گم کردم. مریض شدم، ذهنم رو نمیتونم کنترل کنم، دیوونه شدم واقعا. من 6 ماهه وارد رابطه با یه مرد شدم و از همون اول دروغ بهش گفتم. و در آخرم فهمیدم که اون هم بهم دروغ گفته. من از شخصیت خودم خوشم نمیاد. خودم رو دوست ندارم. به دیگران حسادت میکنم. برای هر کی که از راه رسید درد و دل میکنم. خسته شدم از این اوضاعم. دارم دیوونه میشم. میترسم کنکورم رو خراب کنم. من عاشق پزشکی بودم. ولی فکر نکنم با این اوضاعم قبول بشم. من به همه دروغ گفتم. دروغ و ریاکاری برام عادی شده. اینقدر دیوونه بودم، موهام رو تراشیدم. به امید اینکه درس بخونم. من از خودم عاجزم. حالم داره از این وضعیت و زندگی به هم میخوره. من اگه کنکور قبول نشم خودکشی میکنم. من عزت نفسم رو پیش اون مرد پایین آوردم اما اون ذره ای بهم اهمیت نداد. من از وابستگیش داغون شدم، اون گذاشت رفت شهر خودش، من دارم نابود میشم.

مهمترین سوال :
من نیاز به روانپزشک دارم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
11 دی 1398 ساعت 14:15

سلام دوست گرامی

وقت شما بخیر


امیدوارم زمانیکه این پاسخ را میخوانید در وضعیت بهتری باشید. نمی دانم موقعیت شما در وضعیتی کنونی چگونه است؟  با این حال بابت شرایط  بسیار سختی که متحمل شده اید متاثر شدم. 


 مواجه شدن با این شدت از احساسات ناخوشایند و علائم شدیدی که تجربه می کنید پیامدهای ناگواری را برایتان به همراه داشته و تاثیرات منفی این نشانه ها که بر عملکرد فردی و ارتباطی تان به جا گذاشته است ؛ لذا توصیه می کنم در ابتدا به روانپزشک مراجعه نمایید. همچنین توصیه می شود به موازات مراجعه به روانپزشک از یک روانشناس بالینی نیز در این راه کمک بگیرید.


همچنین در صورت امکان از وضعیت روحی روانی تان در شرایط فعلی ما را مطلع نمایید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری


معرفی کتاب
از حال بد به حال خوب/نشر آسیم

توصیه های پیشنهادی
مراجعه به روانپزشک
مراجعه به روانشناس بالینی
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه