سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

منتظر بمونم رابطه رو بسازم يا ول كنم بيخيال شم؟

پرسش

تاریخ ثبت : 26 اردیبهشت 1398
638  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
دختري ٢٤ ساله هستم كه سه و نيم سال هست با پسري ٣٠ ساله دوستم كه گاهی بيرون ميريم(ماهي يه بار). پيش اومده كه شش ماه از هم بي خبر بوديم ولي باز شروع كرديم و هميشه اون پيام داده. ميگه اگه بخوام ازدواج كنم كي بهتر از تو؟ ولي هيچكس من رو تحمل نميكنه، حتي مادرم(اينو چندين بار گفته). من ازش خوشم مياد و رفتاراش نشون ميده كه اونم از من خوشش مياد و كششي داره به سمتم ولي هميشه يه فاصله اي هم حفظ ميكنه و اگه حرف خوبي راجع به رابطه بزنه حتما بعدش ناراحتم ميكنه كه اون حرف خوبش هواييم نكنه. من نميدونم منتظرش بمونم يا بيخيال رابطه بشم؟ چندين بار هم گفتم پيام نده و همه چيز تمومه. ولي اون هميسه در صحنه هست، حتي شده هفته اي يك بار پيام ميده. با اين بلا تكليفي چيكار كنم؟ وضعيت ماليش هم نه زياد خوبه نه زياد بد ولي واقعا نميدونم چي ميخواد.

مهمترین سوال :
من با اين رابطه كه معلوم نيست طرف عاشقه يا هوسباز چي كار كنم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 آذر 1398 ساعت 01:33

سلام دوست گرامی

وقت شما بخیر


توضیحات مختصر  شما را خواندم. به نظر می رسد این شکل از ارتباط ، شمایلی از یک رابطه عاطفی هدفمند را به همراه ندارد. اشاره داشتید که : " هیچکس من رو تحمل نمی کنه" . در این خصوص لازم است بررسی شود منظورتان چه ویژگی های فردی و یا بین فردی تان است که چنین دیدگاهی را نسبت به خودتان دارید؟ با این حال این می تواند مساله مهمی باشد که در روند روابط شما ممکن است تاثیرگذار باشد.


نکته قابل توجهی که در بخش مربوط به مهم ترین پرسش تان توجهم را جلب نمود استفاده از دو واژه عشق و هوس بود. ماندن میان این دو تعارض ، در رابطه ای که مسیر روشنی ندارد می تواند حائز اهمیت باشد. ممکن است این دو واژه،  برایندی از رابطه پرنوسان و در برخی مواقع یکنواختی باشد که پژواک لغزنده ی این ارتباط را در لبه نازکی از این دو واژه ، منعکس می کند. با این حال آن چیز که مشخص است این رابطه ویژگی های یک ارتباط عاطفی هدفمند ، پویا و پایدار را به همراه ندارد. بنابراین ماندن در چنین شکل از روابط ممکن است اولویت و انتخاب شما نباشد.و لازم باشد تصمیم مشخص و روشنی را در این راستا اتخاذ نمایید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری




معرفی درس
بسته کامل نبوغ عاطفی (4 جلسه)
بسته کامل مجموعه شخصیت سالمتر من (4 جلسه)
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه