سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

بهترین عکس العمل دراین شرایط

پرسش

تاریخ ثبت : 28 اردیبهشت 1398
613  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام.
همسرم کارمند آزمایشگاه هستن. و آزمایشگاه تا شهر محل سکونت یک ساعت فاصله داره. ایشون دو نفر از همکاران خانمشون رو با خودشون میبردن که اخیرا دو خانم دیگه هم اضافه شدن
یکی از این خانما فردای روزی که قرار شد با همسرم بره تماس گرفتن و حدود 40دقیقه حرف زدن با همسرم. درباره دغدغه هاشون که قراره تعدیل بشن و مادرشون فوت شده و پدرشون زن دوم گرفته و رئیس آزمایشگاه اینجوریه و... در نهایت بعد از ظهر همون روز دوباره تماس گرفتن که قراره آزمون استخدامی بدنن و به نظر شما چکار کنم؟ از همسرم پرسیدم خب چرا با شما تماس گرفتن و اینا رو گفتن؟ همسرم گفتن این خانم کلا اینجوریه زود با همه گرم میشه.
دوست ندارم با سوال بیجا رابطم رو خراب کنم از طرفی چون ذهنمو درگیر کرده به کمک احتیاج دارم برای حل این فشار ذهنیم. باید چی بپرسم؟ چی بگم؟ من زیادی حساسم؟ لطفا کمکم کنید

مهمترین سوال :
بهترین عکس العمل با توجه به این که ذهنم درگیر شده چیست؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نسرین قربان زاده
نسرین قربان زاده
15 آذر 1398 ساعت 19:30

سلام . وقت بخیر.

از شما  سپاسگزاریم که مساله تان را با ما در میان گذاشته اید.

اینکه همسرتان در محیط کار و با همکارانشان تعامل مثبتی دارند و روحیه ای  در جهت کمک به دیگران دارند ، قابل احترام است . این تعامل مثبت و روحیه همکاری تا جایی مفید خواهد بود که  با نظر مساعد شما نیز همراه باشد . لازم است توجه کنید که احساس شما از این رفتار همسرتان چیست ؟ افکاری که باعث نگرانی تان می شود را پیدا کنید . آیا فقط در زمینه همکارانشان نگران می شوید  یا  در سایر روابط نیز نسبت به ایشان حساسیت دارید ؟ 

اگر درگیری ذهنی تان نسبت به این موضوع شدید است یا نگرانی تان به مرور افزایش یافت ، بهتر است که موضوع را با همسرتان  در میان بگذارید و درباره نگرانی  ، مشغله ذهنیتان و اینکه به هیچ وجه مایل نیستید رابطه تان با اینگونه موارد آسیب ببیند ، گفتگو کنید. با آرامش مساله را بیان نمایید . زمانی را به این گفتگو اختصاص دهید که هر دو در شرایط مساعدی هستید . از هر گونه برچسب زدن به ایشان و همکارانشان بپرهیزید  و در نهایت انتظاری که از ایشان دارید را به صورت شفاف بیان کنید .

امیدوارم مسیر زندگیتان همیشه روشن و هموار باشد.

نسرین قربان زاده _خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه