سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

احساس میکنم باهام بازی شده و اعتماد م رو ازم گرفتن هنوز دلیل این اتفاق رو نمیدونم و حال خوبی ندارم

پرسش

تاریخ ثبت : 30 اردیبهشت 1398
821  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
بعد از 9 ماه زندگی مشترک همسرم بی خبر رفت و یکساله مراحل جدایی داره طی میشه و من مثل روز اول به شدت حالم بده نمیدونم چیکار کنم

مهمترین سوال :
هرچی فکر میکنم به نتیجه نمی رسم که چرا این کارو کرد و اینطوری شد

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نسرین قربان زاده
نسرین قربان زاده
12 آذر 1398 ساعت 22:14

سلام . 

دوست عزیز از اینکه چنین تجربه دردناکی را سپری می کنید عمیقا متاسفم . تحمل اینکه  بعد از سپری شدن تنها 9 ماه از زندگی زنا شوییتان همسرتان شما را بدون اطلاع قبلی ترک کرده اند بسیار دشوار است و حق دارید که حال خوشایندی نداشته باشید .

برای شما سوالات بسیار زیادی وجود دارد  که دست یافتن به پاسخ های آنها احتمالا می تواند کمک کننده باشد . از شما میخواهم که در این شرایط با خودتان مهربان تر باشید .آسیبی که به شما در این ماجرا وارد شده است  در حدی است که ممکن است نیاز به کمک گرفتن از درمان های تخصصی تر داشته باشید .

به علت این اتفاق که فکر می کنید در نهایت به چه پاسخی می رسید؟  اگر خودتان را سرزنش می کنید یا به خاطر بعضی از اتفاقات احساس بی کفایتی می کنید ، هر کدام از این افکار می تواند تاثیر مخربی بر روان شما داشته باشد . مضاف بر اینکه تاثیری هم بر کلیت ماجرا نخواهد داشت . اگر ایشان شما را ترک کرده اند به معنای اینکه شما دوست داشتنی نیستید یا بی ارزش هستید ،نیست . مسایلی وجود داشته که همسرتان انتخابشان به صورتی غیر بالغانه ، ترک رابطه تان بوده است .عدم مسئولیت پذیری ایشان  ، از هویت شما جداست و ارزشمندی شما را زیر سوال نبرده است . فراهم کردن شرایطی که بتوانید به خودتان بیشتر بپردازید  کمک کننده است. به وجه اسیب دیده تان تمرکز کرده و از هرگونه حمله روانی و توبیخ کردن خودتان دوری کنید. اگر دوست صمیمی و نزدیکی دارید درباره افکار ناخوشایند و احساساتتان با او صحبت کنید . پیشنهاد می کنم برای بهبود حال روحی تان از جلسات مشاوره فردی نیز کمک بگیرید.

از اینکه به ما اعتماد کردید و مشکلتان را با ما درمیان گذاشتید ا ز شما ممنونیم . با کمال میل در خدمتتان خواهم بود ...

نسرین قربان زاده  _خانه توانگری


معرفی درس
پس از جدایی عاطفی و طلاق
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه