سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

10 ساله ازدواج کردم و الان همسرم یکساله با خانمی در مجازی آشنا شده

پرسش

تاریخ ثبت : 03 خرداد 1398
1,089  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
همسرم یکساله با خانمی در مجازی در ارتباطه و حتی یکبار هم ایشان رو دیده. من 6 ماهه متوجه شدم ولی به همسرم نگفتم و تو این مدت دیدن پیامهای احساسی همسرم خیلی من رو عذاب داد. آخر یه روز بهش گفتم و اون هم خیلی راحت گفت که هیچ حسی بهم نداره و عاشق اون خانومه. میگه دوستت دارم ولی درحد یه آدم معمولی. ولی عشق رو با اون تجربه کرده. و اینکه با من خوب رفتار میکنه و حتی از لحاظ جنسی هم خوبیم.
بعد از مدتی اون خانم رو پیدا کردم تو مجازی و باهاش حرف زدم ولی در همون لحظه به همسرم گفت و خواست تا رابطه رو قطع کنه و همسرم عصبی شد و خواست که من برم از خونه اش به خاطر بچه هام نرفتم. تا یه دعوا شدید و کتک کاری کرد. من هم با بچه ها رفتم. فردا زنگ زد که بیام دنبالت منم گفتم باشه. بعد از کلی اصرار که بزار اون خانم با من حرف بزنه فقط یه دوست باشه بدون کلمات عاشقانه. من رو راضی کرد. اون خانم برگشت ولی مدت کوتاه بود و باز رفت تا سه ماه. الان هم با همسرم خداحافظی کرد برای همیشه چون همسرش بهش شک کرده و آبروش واسش مهمه.
اون خانم متاهل هست و یک فرزند داره. و همسرم ازش شماره تماس یا آدرسی نداره، فقط ارتباط مجازی

مهمترین سوال :
موندن تو این زندگی درسته با این شرایط که هم من رو میخواد هم نمیخواد؟ واقعا عاشقه یا وابستگی داره به خانم و اینکه حداکثر چقدر طول میکشد تا فراموش کنه این رابطه رو؟ چطور راضی کنم همسرم رو برای رفتن به مشاوره؟؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نفیسه شیری
نفیسه شیری
25 آذر 1398 ساعت 10:10





سلام همراه گرامی 

خوشحالم از اینکه پاسخگوی سوال شما هستم 

نامه تان را خواندم  احساس های که در آن دوران تجربه کردید  قابل  درک است،

چند نکته  را بررسی می کنیم اینکه همسرتان به فردی وابسته شده بوده است که هیچ دیداری با ایشان نداشته است .و بواسطه همین امر از شما خواسته بود که اگر مشکلی دارید زندگیتان را ترک کنید، چه موردی باعث علاقه افراطی همسرتان به آن رابطه گذشته شده بود که بر پای آن زندگی متاهلی خودشان  را نادیده گرفته بودند،  تا حال با ایشان در مورد این موضوع صحبت کرده اید؟ 

چرا که وابستگی ایشان به هر دلیلی ممکن است به فرد دیگری تکرا ر شود که بهتر است با ایشان صحبت کنید و مسائل و مشکلات رابطه تان را برطرف کنید تا از بوجود آمدن مشکل دیگر جلو گیری کنید ،همچنین شما در رابطه قرار گرفته اید که طبیعتا با بحران های مواجه بوید که باعث آزارتان شده است برای آنها چیکار کرده اید ؟ بله می توانید رابطه تان را بسازید اما می بایست چند نکته را بررسی کنید توجه کنید که نیاز های آسیب دیدتان را با همسرتان بازگو کنید و از ایشان هم بخواهید همین کار را انجام دهند و برای رابطه تان قواعد تعهد بگذارید؟ رابطه خودتان با ایشان قبل از این اتفاق به چه شکل بوده است ؟ 

سعی کنید مشکل خودتان را با ایشان تا حدی رفع کنید و بگذارید برای ترمیم رابطه تان اقدام کنند 


معرفی درس
ساختن رابطه عاطفی بدون شکست (جلسه اول)

توصیه های پیشنهادی
به بالا مراجعه فرمایید
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه