سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

رابطه جنسي با خواستگار

پرسش

تاریخ ثبت : 09 خرداد 1398
2,493  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام خوبين ببخشيد من يه سوال دارم از خدمتتون من حدود ١ ماه هستش كه خواستگار دارم الان خيلي با هم صميمي شديم ، ايشون از من رابطه جنسی ميخواد ميگه اين كار باعث ميشه كه به من علاقمون بيشتر بشه من فكر ميكنم با اين كارش ميخواد منو امتحان كنه ولي ازش پرسيدم ميگه نه ، من بايد چي كار كنم چي بهش بگم اصلا هنوز معلوم نيست ما مال هم بشيم يا نه

مهمترین سوال :
به نظر شما درسته كه من با اين آقا رابطه جنسي داشته باشم

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
11 شهریور 1398 ساعت 22:08

درود بر شما

آنچه درستی یا نادرستی یک تصمیم را مشخص می کند، تخمین زدن نتیجه ای است که به دنبال این تصمیم، عاید یک فرد می شود.

مرقوم نفرموده اید که ایشان به طور سنتی خواستگاری کرده اند یا غیرسنتی. اما آنچه لازمست در موردش دقت کنید تقاضایی است که این آقا مطرح کرده و جای تأمل دارد. یعنی ایشان قبل از اینکه مسئله بین شما رسمی شود، از شما تقاضای ارتباط جنسی کرده است. 

آقاپسری که واقعاً قصد ازدواج با دخترخانمی را دارد، برای رسیدن به او تلاش می کند نه تقاضای رابطه جنسی. خواستگار شما می گوید رابطه فیزیکی علاقه اش را بیشتر می کند و گفته که هدفش از این خواسته، افزایش علاقه است، آیا این حق را برای شما محفوظ می داند که شما هم بخواهید ایشان به حد و مرزهای شما (دغدغه اینکه به فرمایش خودتان مال هم هستید یا نه) احترام بگذارد تا علاقه تان بیشتر شود؟ 

شما در بازه سنی مناسب برای ازدواج هستید نه برای آزمون و خطا. ازدواج مقدماتی دارد، پیش نیازهایی دارد، شناخت لازم دارد و البته این شناخت با معاشرت سالم ایجاد می شود نه با ارتباط جنسی. همانگونه که خدمت شما عرض شد آقاپسرهایی که نیت ازدواج دارند، با پیشنهاد ازدواج جلو می آیند و معمولاً می خواهند که تا مدتی طرف مقابل را با یا بدون اطلاع خانواده ها بشناسند. اما اگر ادامه رابطه یا خواستگاری با رسوم معمول فرایند ازدواج همراه نبود، به جای برقراری ارتباط،  لازمست بپرسید که برای آینده اش چه برنامه ای دارد، فکر می کند آینده رابطه شما به کجا می رسد و اگر پاسخ چیزی جز ازدواج بود یا حالت بلاتکلیف داشت، به احتمال فراوان این رابطه (یا خواستگاری) نافرجام بوده و بهتر است ادامه نداشته باشد.

بنابراین ضمن احترام به شما و احساسی که نسبت به این آقا دارید و تمایل به ازدواج که حق طبیعی شماست، این جمله ایشان که " اين كار باعث ميشه كه علاقمون بيشتر بشه "  نمی تواند نشاندهنده علاقمندی ایشان و راهی برای افزایش این علاقه باشد. در واقع این حرف،  توجیهی است برای مردانی که خواهان ارتباط جنسی هستند و نه الزاماً ازدواج. 

قبول درخواست ایشان برای رابطه جنسی، توصیه نمی شود.


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری-خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه