سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ازدواج با مردی که یک بار ازدواج کرده

پرسش

تاریخ ثبت : 08 اسفند 1397
461  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام و احترام. هفت سال پیش با پسری تو فضای مجازی آشنا شدم. البته اهل دوست پسر و این حرفا نیستم. چون آدم معتقدی هستم اگه بشه گفت. این آقا هم آدم مذهبی بودن. از اول آشنایی مادرم در جریان بود و موافق. حدود ۴ ماه به دلیل بعد مسافت از طریق فضای مجازی با هم صحبت کردیم. با حفظ حد و حریم. حرفهامون هم کاملا منطقی و اساسی بود. تا اینکه ایشون به همراه خاله و مادربزرگشون به خواستگاری اومدند. به دلیل اینکه از کودکی مادر خودش رو از دست داده بود و اولین باری بود که خواستگاری میرفت خیلی دست و پاش رو گم کرده بود. همین موضوع باعث شد توی ذوق مادرم بخوره. خیلی سعی کردم راضیش کنم که حداقل چند جلسه دیگه ایشون رو ببینم اما موفق نشدم. اون موقع سنم کم بود، قدرت مدیریت مخالفت مادر رو نداشتم. بعد از یک سال و نیم خواستن و نرسیدن، رابطه مون به پایان رسید و چند سال بعد اون آقا ازدواج کرد. عید امسال متوجه شدم یک ساله جدا شدند. فرزند هم نداره. حالا دلایلش مفصله که البته ایشون تا حدود زیادی در اون دخیل نبوده. مادر من به شدت با ازدواج افراد مجرد با مطلقه مخالفه. هیچ راهی برای قانع کردنش نیست.

مهمترین سوال :
آیا این رابطه و ازدواج با ایشون کار درستیه؟ مادرم رو چطور راضی کنم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نسرین قربان زاده
نسرین قربان زاده
12 فروردین 1399 ساعت 01:51

سلام . وقتتان به خیر . 

 ممنونم که مساله خود را با ما مطرح کرده اید . از بابت تاخیر در پاسخ دهی از شما عذر خواهی می کنم . این امر به دلیل حجم بالای سوالاتی است که ما وظیفه پاسخ دهی به انها را بر عهده داریم . 

بیان کرد اید که از سالهای گذشته با فردی آشنایی داشته که به دلیل مخالفت مادرتان این رابطه به جدایی انجامید و به تازگی مطلع شده اید که ایشان جدا شده و اکنون تمایل دارید که علیرغم مخالفت مادرتان این رابطه را ادامه دهید . از اینکه در گذشته رابطه شما با وجود علاقمندی که بین شما بوده صرفا به دلیل مخالفت مادرتان به نتیجه نرسیده است متاسفم . اکنون شما شرایط سنی ای دارید که میتوانید خودتان درباره این موضوع تصمیم گرفته و با آگاهی و تجربه بیشتری در این زمینه اقدام کنید . 

یکی از مواردی که معمولا برای ازدواج در نظر گرفته می شود و عامل مهمی نیز هست ، رضایت خانواده هاست . شما نیز برای اینکه این اتفاق با کمترین مشکل پیش برود بهتر است که سعی تان را در جلب رضایت مادرتان به کار ببرید .برای تحقق این امر می توانید از کمک های اطرافیان و کسانی که مادرتان نسبت به انها حرف شنوی داشته یا انها را قبول دارند استفاده کنید .  

بیان کرده اید که آیا ازدواج با ایشان کار درستی است؟  اگر منظورتان به خاطر این است که ایشان سابقه ازدواج ناموفق دارند ، لازم است که در باره دلیل جداییشان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید . اینکه فردی یکبار در زندگی به مشکل برخورده  دلیل بر اینکه انسان شایسته ای نیست ، نمی باشد .ارتباطتتان رابا ایشان ادامه داده و در طول مدت رابطه به ویژگی های ایشان توجه بیشتری نشان دهید . شما چند سالی است که از ایشان جدا بوده اید بنابراین هم روحیات و ویژگی های ایشان تغییر کرده است هم شما احتمالا  تغییراتی در خلق و خو و استانداردهای خود برای رابطه داشته اید . بنابر این با آگاهی بیشتر و صرف زمان ، هم می توانید نظر مساعد مادرتان را برای این ازدواج جلب کرده و هم اینکه می توانید به شناخت بیشتری نسبت به ایشان دست پیدا کنید .

 ارزوی موفقیت و شادکامی برای شما دارم .....

 نسرین قربان زاده _ خانه توانگری طوبی



معرفی کتاب
همسر مناسب شما پاول تیگر و باربارا تیگر

معرفی درس
بسته ازدواج مثبت 360
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه