سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

پریشانی، سردرگمی، ناامیدی، صحبت کردن با خودم

پرسش

تاریخ ثبت : 16 مرداد 1397
470  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام. من پسری 26 ساله و در یک حانواده روستایی متولد شده ام. پدرم بیکار و مادر معلم هستند. پدرم در جوانی یک بار خود سوری میکند و افدام به خودکشی. من هم در کودکی به خاطر شوخی وحشیانه یک فرد دیگر، که عمدی نبود، ازناحیه پا دچار سوختگی شدم و حدود یکسال درگیر درمان بودم. وضعیت تحصیلی خوبی داشتم. در مدارس نمونه راهنمایی و دبیرستان را گذراندم. تا کنکور. وارد رابطه عاطفی شدم که منجر به رابطه جنسی شد. بعد از مدتی فهمیدم پارتنرم در مورد بکارت بهم دروع گفته. به همین بین مون دلیل اختلاف ایجاد شد. سعی کردم خودم و اون رو راضی کنم به ادامه، اما پارتنرم بهم خیانت کرد.
در حین این ماجرا مورد کلاهبرداری قرار گرفتم و از عرش آن زمان به فرش افتادم. بدهکاری بانکی و...
بعد از خیانت، پارتنرم ازمن جداشد. اما من هنوز هم درگیر اونم و هفته ای چندبار میرم سمت آدرس هایی که داشتم تا ببینمش. درگیری شغلی زیادی دارم(برنامه نویسم) همش به فکر انجام کار بزرگم اما طمع پول باعث میشه درگیر سفارشات و پول های خردتر باشم. تنبلم. فکرم را نمیتوانم متمرکز کنم. خیلی با خودم صحبت میکنم. حرکات لب هام و حتی دستهام برای دیگران خنده داره. همش حسادت میکنم که دیگران موفقند و خوشحال. سیگار میکشم. از طرفی مسئول خانواده ام هم هستم و اونها هم با این موضوع درگیرند.

مهمترین سوال :
به نظر شما من چه بیماریهایی دارم؟ راه درمان این بیماری ها و اختلالات چیست؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 دی 1398 ساعت 02:56

سلام دوست گرامی

وقت شما بخیر


در شرایط سختی به سر می برید . با توجه به شدت و نوع علائمی که تجربه می کنید جهت بررسی و ارزیابی دقیق وضعیت تان، توصیه می کنم بصورت حضوری از یک روانپزشک بهره مند شوید. تا بتوانید بصورت موثر در راستای برنامه های درمانی تعیین شده ضمن کاهش شدت این علائم ، به تدریج بتوانید احساس بهتری را تجربه نمایید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه