سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

آیا رابطه با یک شخص متاهل که ادعا میکنه میخواد جدا بشه درست یا نه ؟

پرسش

تاریخ ثبت : 23 مرداد 1397
1,134  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
دختری هستم ۳۱ ساله که ۵ساله از طلاق گرفتنم میگذره .الان حدود ۱سال و نیم هست که با مردی آشنا شدم و رابطه دارم .در ابتدای رابطه این شخص گفته بود گه ۲سال هست از همسرش جدا شده ولی بعد از ۶ماه گفت که زنش خودکشی کرده البته زنده ست و حال روحی خوبی نداره و به اصرار خانواده دختر و مادر خودش دوباره برگشتن به هم . اون زمان ما از هم جدا شدیم ولی تماس تلفنی کمی داشتیم چون میگفت با وجود من میتونه این موضوع رو راحتر هضم کنه .بعد از ۱ ماه دوباره پیشنهاد داد که مثل روال قبل باهم رابطه داشته باشیم و من هم چون این شخص از همه لحاظ همونی بود که میخواستم و احساسی که بهشون پیدا کرده بود قبول کردم . بعد از مدتی احساس خوبی نداشتم از این رابطه چون عذاب وجدان داشتم ولی هر بار که راجب این موضع با آقا صحبت میکردم ایشون هم حرف منو قبول میکردن و میگفت که خودش هم همین حس رو داره ولی بخاطر حسی که بین ما بود نمیتونستیم از هم جدا بشیم . من بخاطر شرایط سنم و اینکه دلم میخواد تشکیل خونواده بدم بهشون گفتم که دیگه نمیتونم به این مدل رابطه ادامه بدم و ایشون ۱ سال ازم وقت خواست که تکلیفش رو مشخص کنه .

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
25 مرداد 1397 ساعت 15:27

با سلام


رابطه با فرد متاهل چه در متن زندگی و چه در آستانه جدایی در بیشتر مواقع با چالش ها و محدودیت هایی همراه خواهد بود. چه بسا زمانیکه این رابطه در آستانه جدایی شکل میگیره ، می بایست با احتیاط و تامل  بیشتری  همراه باشد .

 با توجه به توصیفاتی که ارائه نمودید به نظر میرسه ایشون برای برقراری رابطه ی اطمینان بخش با شما در شرایط مطلوبی نباشند. بارها وضعیت زندگی مشترکشون رو  با متنی متفاوت برای شما روایت کرده اند. و این برای شما سردرگمی و تعارض رو به همراه داشته و خواهد داشت. 

شما حق دارید در رابطه ای که به اون تعلق دارید احساس امنیت و رضایت داشته باشید. بنابراین تا زمانیکه وضعیت قطعی زندگی مشترک ایشون برای خودش و  شما مشخص نشده سعی کنید این وابستگی را کنترل و محدود کنید. تا در اینده و در مدت زمان تعیین شده بتوانید تصمیم مشخصی رو اتخاذ نمایید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 27
کارآمدی پاسخ : 10
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه