سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

غار تنهایی مردان

پرسش

تاریخ ثبت : 29 مرداد 1397
962  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام وقت بخیر
میشه در مورد غار تنهایی مردان توضیح دهید. اینکه چه نوع مردانی به این تنهایی طولانی میرن ؟ و چطوری باید باهاشون رفتار کرد؟
ممنونم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
31 مرداد 1397 ساعت 00:17

سلام فاطمه گرامی

سوالی که پرسیدید خیلی کلی بود. اصطلاح "غار تنهایی"  که ازش استفاده کردید فکر می کنم منظور نیاز به خلوت باشه ، که لزوما مختص آقایون نیست هر فردی ممکنه در دوره ای از زندگیش ضرورت همچین خلوتی را برای کشف درونیات خودش ، یا عبور از یک غمی، یا دریافتن خرد یک افسردگی   احساس کند.

البته بسته به ویژگی درون گرایی یا برون گرایی افراد می تونه شدتش متفاوت باشه ، مثلا افراد درونگرا بیشتر از همچین خلوتی انرژی می گیرند و نیاز دارند. وقتی طرف مقابل ما می خواد خلوت خودش را داشته باشه، حواسمون باشه که لزوما به معنی پس زدن ما یا بی ارزش بودن ما نیست و ما می تونیم با فراهم کردن همچین فضایی برای طرف مقابلمون  درک و همراهی خود را برسانیم و اتفاقا قدم مثبتی برای رابطه برداشته باشیم.

از طرفی اگر این فاصله و گپ طولانی شد و فکر کردیم که رابطه ما را داره دچار مشکل می کنه می تونیم فکر و احساس و نیاز خودمان را اعلام کنیم و دنبال راه حلی باشیم که هر دومون بتوانیم آرامش و امنیت را در رابطه تجربه کنیم.

ممنون  از اینکه به ما اعتماد کردید.

مونا گوشه

ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 30
کارآمدی پاسخ : 10
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه