سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چطور از رفتارش بفهمم دوستم داره؟

پرسش

تاریخ ثبت : 08 اسفند 1397
555  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام. دختری هستم ۲۵ساله که چند ماهی هست با پسری تو محل کارم آشنا شدم و رابطه خوبی داشتیم. بعد از ۳ ماه پدرش به طور اتفاقی فوت کرد و کاملا از نظر اخلاقی تغییر کرد. خیلی ناراحت شد و به خاطر اینکه پسر بزرگ خانواده است تمام مسئولیت به دوش ایشون افتاد. دیگه کمتر واسه من وقت میذاره و بهم گفته یه کم صبر کنم اوضاع بهتر بشه. بعضی وقتها خیلی خوبیم و همه چیز مثل قبله، اما بعضی وقتها، مخصوصا پنج شنبه ها که میرن سر مزار همه چیز خراب میشه. البته من هم مادرم فوت کرده و کاملا درکش میکنم که شرایط الان سخته، ولی بعضی وقتا واقعا نمیدونم دوستم داره یا نه؟ وقتی باهاش حرف میزدم میگفت میخوام از شهرمون نقل مکان کنند بروند به یک شهر دیگه. بعد تو دیدار بعدی که ازش پرسیدم چرا اسمی از من نیاوردی که باهم نقل مکان کنیم، بهم گفت اسم خودم رو که بردم، هرجا من باشم توهم هستی. ولی بعضی وقتها واقعا نمیدونم دوستم داره یا نه؟ من مهندس کامپیوتر هستم و ایشون کارشناس حقوق. ماشین سنگین دارند و بعضی وقتها مرتب میگه من اگه کنارت نیستم درگیر کارهای ماشینم و کارهای دیگه

مهمترین سوال :
با این شرایط آیا میتونم به عشقش اعتماد کنم؟ آیا باید منتظر روزی بمونم که بخواد رابطه رو جدی و رسمی کنه؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

ساجده ودودی
ساجده ودودی
18 اسفند 1398 ساعت 20:51

سلام پرسشگر گرامی 

از اعتماد شما سپاسگزارم متوجه شرایط سختی که دارید هستم با توجه به تاخیر در پاسخگویی امیدوارم که نوشته من همچنان برای شما و دیگر خوانندگان صفحه پرسش ۲۴ مفید واقع شود . 

با توجه به اینکه یار عاطفی شما شرایط سختی را می گذرانند بهتر است تا به ایشان کمی زمان دهید . تا بتوانند با سوگ پدرشان و همچنین مسیولیت ها و شرایط جدید کنار بیایند . در سوگ ماندن تا یکسال طبیعی می باشد و پس از آن می توانید بسنجید که آیا رفتارهای ایشان به خودشان مربوط می شود و یا به شرایط خاصی که در آن قرار گرفته اند . 

پیشنهاد می کنم که کمی صبور باشید و متمرکز بر خودتان و پیشرفت و رشد فردیتان . 


امیدوارم سالم و پایدار باشید 


ساجده ودودی 

خانه توانگری 


معرفی کتاب
زندگی خود را دوباره بیافرینید / جفری یانگ / حسن حمیدپور
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه