سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چجوری کسی که باهاش تورابطه ام رو نگهدارم؟؟

پرسش

تاریخ ثبت : 05 شهریور 1397
1,387  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام۲۱سالمه ودانشجوام بایه پسری۷ساله که دوستم که حالاخونوادش میخوان زن بگیرن واسش وخودش میگه که نمیتونه جلوی خانوادش وایسه..من بشدت بهش وابسته ام ونمیتونم رابطموتموم کنم.هیچ راهی وجودنداره که بتونم نگهش دارم؟؟چون جدایی واقعاسخته واسم.لطفاراهنماییم کنیدممنونم.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
08 شهریور 1397 ساعت 18:19

سلام مریم عزیز

در نامه خود اشاره ای نکردید که طرف مقابل شما چند سال سن دارند، شرایط و بلوغ های لازم برای ازدواج را دارند یا نه، اگر پختگی لازم را بدست آورده باشند احتمالا می توانند به خانواده خودشان اعلام کنند که به شما علاقه مند هستند و می خواهند با شما ازدواج کنند.  و شرایط را مهیا کنند. اگر در این نقطه نمی توانند ابراز عقیده داشته باشند و علیرغم علاقه به شما، سرسپرده خانواده خود هستند بد نیست که جدی تر به موضوع نگاه کنید، احتمالا ایشان وابستگی به خانواده خود دارند که  نمی توانند حد و مرز  خود را تعیین کنند  و نیاز  و خواسته های خودشان را بشناسند و نسبت بهش اقدامات لازم را انجام دهند.  در اینجا لازم است شمانیز مهارت های لازم برای ساختن یک رابطه عاطفی سالم را یاد بگیرید، و بدون وابستگی ناسالم و چسبیدن های بی دلیل ، فاصله مناسبی را حفظ کنید تا بتوانید منطقی تر شرایط را ببینید و تصمیم بگیرید، هر چند که حقیقتا این مدت زمان طولانی بخصوص از سنین پایین وابستگی هایی را ایجاد می کند و ممکن است به ذهن شما جهت گیری هایی بدهد که مانع از شناخت واقعی و حقیقی برای ازدواج بشود.

و واقعیت این است که تا طرف مقابل شما به این نتیجه نرسد که لازم است برای آینده خود تصمیم بگیرد و مسئولیتش را بپذیرد، شما نمی توانید ایشان را مجبور به پذیرش کنید.

دروس غیر حضوری خانه توانگری  در خصوص ارتباط مثل" 20+40 نکته" و " رهایی از مهر طلبی، از وابستگی ناسالم تا سالم" می تواند به شما کمک خوبی کند.

با سپاس از اعتماد شما

مونا گوشه

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه