سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ارتباط کلامی با غیر همسر

پرسش

تاریخ ثبت : 22 شهریور 1397
1,174  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام.متاهل ۳۴ ساله دارای فرزند ۷ساله و entp کارشناس ارشد بازرگانی .رئیس بخشی از شرکت به نام هستم.سابقه ۱۶ سال زندگی مشترک دارم و تقریبا ۱۰ سال اول زندگیم و همسرم به خاطر کارش بیشتر وقتها پیشم نبوده ‌.همیشه یه حسی در وجودم هست که انگار غیر از همسرم باید کس دیگه ای هم در افکارم باشه .با وجود اینکه از همسرم راضی هستم و زیبا هستند باید شخص ثالثی هم باشه چون حس پژمردکی بهم دست میده اگر نباشه.شاید تا سه سال هم بتونم تحمل کنم ولی باز انگار زمینه اش بوجود بیاد دوست دارم . یه مسئله ای هم که هست آدمها رو خودم باید انتخاب کنم و اجازه ورود بهشون بدم . نمیدونم چرا این حس درونم زنده است و با توجه به بی نتیجه بودن این کار چرا باید وابستگی این چنینی پیدا کنم .این حالت اذیتم میکنه و برام خوب نیست و تنها ضعفم میتونه باشه و میدونم تو زندگیم و کارم بی تاثیر نمیتونه باشه با توجه به اینکه هوشمندانه عمل میکنم ولی تو این بخش ضعف دارم و حس میکنم این احساس و خیلی خیلی دوست دارم از این بروز احساس خوب و زنده بودن به من دست میده . چیکار کنم ؟ این احساس چرا تو من آروم نمیشه؟از چی نشات میگیره ؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
25 شهریور 1397 ساعت 17:31

با سلام


توضیحات شما رو خواندم. 

لطفا بفرمایید این تمایل از کی و چه زمانی در درونتون تجربه میشه؟

  مواقعی هست که این احساس در ذهن تون تشدید ، تقویت و یا تضعیف بشه؟ ( مثلاً بالا و پایین شدن کیفیت رابطه شما با همسرتون در بروز این احساس )


 ازدواج با همسرتون با میل و انتخاب خودتون بوده؟


تجسم فرد سوم صرفا یه دغدغه ذهنیه یا تمایل دارید بیرون از ذهن نیز حضورش رو تجربه کنید؟ این حضور صرفا بصورت یک همراه کلامی عاطفیه یا همکاری و یا ارتباط نزدیک تر ؟


خصوصیاتی که این تصویر داره با ویژگی های همسرتون تفاوت هایی هم ممکنه داشته باشن؟ وجه تمایز و یا اشتراکی بینشون می بینید؟


وقتی این فرد در افکارتون نباشه حس پژمردگی بهتون دست میده. میتونین بیشتر توضیح بدید این حس پژمردگی شامل چه توصیفاتی از حال شما میشه ؟ 



ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 30
کارآمدی پاسخ : 7
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه