سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

با این همه تناقض از کجا متوجه بشم منظورشون چیه؟

پرسش

تاریخ ثبت : 26 شهریور 1397
1,147  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با آقایی آشنا و همکار شدم پایبنده به خانواده که محبت میکنن به همه در ابتدا برای من که دختری هستم که همیشه حریم قائل بودم در روابطم تعریف نشده بود این اواخر توجهشون نسبت به من زیاد شدش جوری که تمام دوستانم فهمیدن و خودش بهم متذکر میشدکه با بقیه فرق دارم حتی حرکت هایی انجام میدادنکه فراتر از دوستی معمولی بود منم چون دختر معتقدی بودم برام خیلی سخت بود در کنار این کارهاشون میگفتن به فلانی پیشنهاد ازدواج دادم منتظر جوابم و... با خانوادشون آشنام کردن و از تعریفاتی که از من کردن میگفتن بهشون گفتم رفتارهاتون منو اذیت می کنه و قصدشونو از این کارها پرسیدم گفتن قصدی ندارن و به دلیل همکاری که داریم هستش وگرنه با دخترهای دیگه فرقی ندارم و ایشون قصدشون دوستیه بعد دوباره میگفتن تو بهترین کیسی دوستی هستی ازدواج بعد دوستی درصورت عشق بعد ازدواج سفید و حتی در مورد ازدواج سنتی کلا حرفاشونو نمیفهمم و متناقضه، دوستی کات کردم و فقط کاری در ارتباطم ولی همچنان در مواردی این بحث هارو با اینکه میگن ما تفکراتمون متفاوته وسط می کشن با اینکه منم دوسشون دارم باعث میشه ذهنم درگیرشه از کجا بفهمم منظورشو

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
27 شهریور 1397 ساعت 23:24

سلام دوست گرامی


توضیحات شما رو خوندم. تلاش کردم به مانند پرسش های دیگر  چندین بار متن رو با دقت مرور کنم تا بتونم پاسخ مناسبی رو حضورتون ارائه بدم . با این حال بروز این گونه علائم  و نشانه های پرتناقض در رفتارهای ایشون قابل تامله. و میتونه هر کدام به دقت مورد ارزیابی بالینی قرار بگیره. 

در شرایط عادی ابراز احساسات برای فردی که دوستش داریم پس از مدتی چندان سخت نیست. وضعیت، زمانی بسیار دشوار و قابل تامل میشه که ندونیم از بروز این احساسات چه میخواهیم. و مدام فرض ها و معیارهای خود را تغییر دهیم. مشابه وضعیتی که شاهد آن هستید.


پیشنهاد می شود در شرایط کنونی به همانگونه که هستید صرفا به رابطه همکاری خود ادامه دهید. بدون اینکه مجبور شوید خود را درگیر هیجانات و تعلقات ناشی از آن کنید. شما مسئول رمزگشایی احساسات و تفکرات پراکنده فرد مقابل نیستید. و تا زمانیکه قادر نباشند به راحتی خود را آنطور که لازم است به شکل باثبات ابراز نمایند نخواهند توانست جایی در ذهن شما داشته باشند. 



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری



معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

01 مهر 1397 ساعت 10:47
خیلی ممنونم از زحمات و توضیحاتتون ...
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه