سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

تردید در داشتن مشکل جنسی و نحوه مطرح کردن آن با نامزد

پرسش

تاریخ ثبت : 06 آبان 1397
937  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام
خسته نباشید
دختری هستم 32 ساله 5 سال پیش با آقایی آشنا شدم که هم اکنون 29 سال سن دارند ، تأکید ایشان از همان ابتدای آشنایی برای ازدواج بود و لازم به ذکر است که ایشان یکبار عقد کرده و 6 ماه بعد از عقد ، طلاق گرفته اند علت را هم بی نظمی همسر و ابی مسئولیتیشان می دانند.
در طول این مدت بنده با ایشان دوبار رابطه نزدیک داشتم اما نه بطور کامل / سوال اصلی من این است که بنده تردید دارم آلت تناسلی ایشان کوچک است یا نه و توی این 5 سال نمی دانم چطوری با ایشان مطرح کنم این مسأله را ؟ چندین بار غیرمستقیم صحبتهایی کردم ولی ایشان چیزی بروز نداده / سوال من اینکه چطور بگم که آیا آلت تناسلیشان کوچک هست و مشکلی دارد یا نه؟با توجه به اینکه هم اکنون هم در خارج از کشور برای ادامه تحصیل بسر می برند نمی دونم اصل قضیه رو چطوری مطرح کنم ؟ به این رابطه 5 ساله خاتمه بدم یا نه خیلی انرژی و وقتم اوی این 5 سال از بین رفته می خوام تصمیم جدی بگیرم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
30 آبان 1397 ساعت 21:40

سلام دوست گرامی

نامه شما را خواندم، متوجه دغدغه شما در مورد روابط جنسی و کیفیت این روابط شدم.البته که موضوع مهمی هم هست که  می تواند بر روی جنبه های دیگر زندگی هم اثر بگذارد.

در واقع سایز نرمال آلت تناسلی آقایان بنا به تحقیقی که لینکش را براتون می گذارم در حالت برانگیختگی حدود 13 سانتیمتر  است .

می توانید لینک زیر را که تحت همین عنوان مطرح شده است مطالعه داشته باشید.

http://www.bbc.com/persian/science/2015/03/150303_me_study_reveals_average_penis_size

 راه دیگری که می توانید از بابت سلامت جسمی ایشان اطمینان حاصل کنید می توانید به یک سکس تراپیست مراجعه کنید و اطلاعات علمی و دقیقی در این مورد به دست بیاورید و متوجه شوید که چه مسائلی به معنی اخلال در عملکرد جنسی به حساب می آید.

اما موضوع دیگری که بسیار رواج دارد و چندان باور درستی هم نیست این است که سایز آلت تناسلی تاثیر زیادی در لذت و کیفیت رابطه جنسی دارد ، در صورتی که این صرفا یک باور ناکارآمد است، تبلیغات و صنعت پورن به شدت به این تصور دامن زده است و این در حالی است که کیفیت رابطه جنسی خوب و توانایی جنسی و باروری ربطی به این موضوع ندارد. و فاکتور های مهم دیگری مثل نحوه معاشقه و پیدا کردن موقعیت هایی که برای هر دو طرف مناسب هست و زمان مناسب برای برقراری رابطه جنسی نقش پررنگی در کیفیت را بطه جنسی دارد.

بعد از اینکه اطلاعات درست  و علمی  به دور از  تصورات عامیانه نسبت به این موضوع بدست آوردید و اگر دغدغه شما همچنان برطرف نشد، بهتر است با پارتنر خود این نگرانی را مطرح کنید و شنیده های خود را مطرح کنید و از ایشان بخواهید که این ابهام را برای شما برطرف سازند، در این رابطه می توانید از یک سکس تراپیست  هم کمک بگیرید.

با تشکر از اعتماد شما

مونا گوشه - خانه توانگری طوبی

ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 27
کارآمدی پاسخ : 6
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

01 آذر 1397 ساعت 00:33
ممنونم
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه