سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

علاقه بیش از حد شوهرم به بهترین دوستم (البته بود)البته می گفت به چشم خواهری

پرسش

تاریخ ثبت : 01 آذر 1397
648  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
آقای دکتر من شوهرم خیلی دوست قدیمی من و دوست داشت و خیلی براش همه کار می کرد چون گفت عین خواهرم دوستش دارم و حتی وقتی بین من و دوستم مشکل بیش اومد من و تهدید کرد که باید باهاش آشنای کنی و وگرنه من می دونم با تو با اینکه می دونست من دارم تر این رابطه عذاب می کشم خودش و می زد به نفهمی
من به دوستم که خیلییییی به هم نزدیک بودیم گفتم اونم گفت تو مریضی شکاکی و از این حرفا که رابطمون بعد از ۲۰ سال تموم شد و شوهرم بعد از یه مدت هنوز باهاش در ارتباط بود و بعد با تهدیدای من می گه دیگه ازش خبر ندارم ولی من خیلی دلم ازش شکسته و لی من ۲ تا دختر دارم که خیلی به باباشون وابسته تند ولی من تحمل شوهرم ندارم اصلا چه کنم؟؟؟؟؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
13 آذر 1397 ساعت 14:55

سلام مهسا گرامی



اینکه مدام این نگرانی را داشته باشید که از سوی همسرتون مورد بی وفایی قرار بگیرید میتونه خیلی سخت و طاقت فرسا باشه. بخصوص زمانیکه احساس می کنید به واسطه آن، رابطه ی دوستانه خود را نیز  از دست داده اید. احساس شما نسبت به همسرتون قابل درکه. و حق دارید که پذیرای ایشان نباشید.

 با این حال شرایط در این مدت ، به شکلی رقم خورده که دغدغه های ناشی از این ارتباط کاهش پیدا کرده و این آمادگی را برای شما ایجاد میکنه تا خودتان را کمتر درگیر حواشی آن کنید. کمی نیاز به زمان بیشتری دارید. در عین حال امیدوار باشید تا این احساسات در جهت مثبت تعدیل شوند. بدون آنکه مجبور باشید مدام مسائل مختلف اطراف خود را با پنس ارزیابی کنید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه