سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

یافتن گزینه مناسب برای ازدواج

پرسش

تاریخ ثبت : 09 آذر 1397
1,160  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام. من ۲۸ سالمه. تا حالا تقریبا هیچ ارتباط عاطفی ای با جنس مخالف نداشتم. از این نظر یک جور خلا حس میکنم تو زندگیم. این خلا رو وقتی بیشتر حس کردم که دوستان نزدیکم وارد ارتباطای عاطفی با دوستان خودشون شدن. همچنین با توجه سنم حس میکنم کم کم بار به فکر ازدواج هم باشم. اما متاسفانه دختری که یه سری حداقل ها رو داشته باشه تو اطرافم نیست. ارتباطات خونوادگی مون با دوست و فامیل فوق العاده ضعیفه، توی محل کارم هم یا گزینه ای نبوده یا اگر بوده مثلا دو سال سنش از من بیشتر بوده و من نمیتونم به دلایلی به چنین گزینه ای فکر کنم. من واقعا نمیدونم چطور باید یه کیس مناسب برای خودم پیدا کنم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نفیسه شیری
نفیسه شیری
05 دی 1397 ساعت 12:14

سلام‌

خوشحالم از اینکه پاسخگویی سوال شما هستم‌!

داشتن یک رابطه عاطفی یک نیاز اساسی در انسان است !به فرد انگیزه میدهد دوست داشته شدن را تجربه می کند!به نظر من شما باید بررسی کنید چه ویژگی در شما و ذهن شما وجود دارد که چنین موضوعی را تجربه نکرده اید!

و برای انتخاب گزینه ازدواج می توانید معاشرت و رفت و امد های خودتون را  در جمع های عمومی بالا ببرید که انسانهای بیشتری را ببینید،و در نهایت از خانواده خودتون در این امر کمک بگیرید مقوله ازدواج کار اسانی نیست و احتیاج به یک سری مهارت ها و داشتن بلوغ عاطفی ! 

موفق و پایدار باشید

نفیسه شیری‌‌

نبوغ عاطفی٫ازدواج مثبت

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه