سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ادامه یا قطع ارتباط در ا رتباط جدی با توجه به شرایط موجود صبر کنم یا نه

پرسش

تاریخ ثبت : 01 دی 1397
714  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام و عرض ادب
35 ساله به مدت 4 سال است که با پسری که 1 سال از من بزرگتر است دوست هستم . همدیگرو دوست داریم و ایشون بسیار به من علاقه منده و ارتباط ما هیچ وقت وارد یه ارتباط بچه بازی کجا بودی و چیکار میکنی و چرا تلفن نزدی یا ...نبوده میتونم بگم که هر دو یه ارتباط سالم رو از نظر روانی وعاطفی با هم ساختیم و همیشه کاملا حواسمون به این بوده که آرامش برای هم فراهم کنیم و لذت ببریم از زندگی. در کنار تمام احساسات خوب من یه مشکل بزرگ با افکار و عملکرد ایشون در 1 سال اخیر پیدا کردم . از همون 4 سال پیش به دلیل وضعیت نا به سامان اقتصادی بیکار شدن چون کار واردات انجام میدادن من صبر کردم این مدت که ببینم خوب بالاخره چ میشه و کار جدیدی رو شروع میکنن یا نه . قصد ما از دوستی ادامه یه ارتباط جدی بود . ایشون با مادرشون زندگی میکنه و میتونم بگم 90% ساعت های زندگیش تو خونس . یا خوابه یا خبر میخونه یا فیلم میبینه یا تو فضای مجازی . وضعیت مای نسبتا خوبی داره و میگه فعلا خوب زندگی میکنیم و من تو فکر هستم نگران نباش.میشه انقدر بی هدف و بی مسیولیت زندگی کرد برای ساختن ارتباط جدی در سن 37 سالگی؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
10 دی 1397 ساعت 12:37

سلام دوست گرامی


نامه شما را خواندم. و متوجه نگرانی تان شدم. طبیعتاً گاهی پیش می آید که برخی محدودیت ها و موانع شغلی و اقتصادی، باعث تغییراتی موقتی در سبک زندگی فرد شود. با این حال،  چنانچه این شیوه ، علی رغم تامین مالی، طولانی مدت و به بخشی از سبکِ زندگی تبدیل شود، می تواند مساله ساز شود.  سبک زندگیِ آبلومویسمی، تهدیدی جدی برای ساختن زندگی مشترک خواهد بود.  

بنابراین چنانچه هدفِ مشترک، داشتنِ رابطه عاطفیِ پایدار است،  پیشنهاد می شود ضمن انعکاسِ نگرانیِ خود به ایشان، شایسته است در خصوص ارائه برنامه ای مدون و شفاف، شما را مطلع نمایند.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه