سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

تست شخصیت نئو برای تصمیم برای ازدواج

پرسش

تاریخ ثبت : 18 بهمن 1397
1,499  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام،اینجانب بهمراه کیس خود برای مشاوره ازدواج اقدام کردیم و تست شخصیت نئو را دادیم،مشاور با توجه به نتایج آزمون گفتند شما خیلی باهم تفاوت دارید و بعدا با مشکلات زیادی مواجه میشوید و خیلی صریح که رابطه را قطع کنید،میخواستم بپرسم آیا این تفاوت واقعا مسئله ساز است؟و اینکه میشود از روی جواب یک تست میزان هماهنگی دو نفر راتشخیص داد؟و هیچ راه چاره ای برای آن نیست؟لازم بذکر است که ما بمدت یکسال هم با هم در ارتباط بوده ایم و مشکلات حاد که ایشون پیش بینی کردند رو مشاهده نکردیم با تشکر

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 بهمن 1397 ساعت 12:48

سلام سیما گرامی


پرسشنامه شخصیت نئو بر اساس ابعاد پنج گانه اصلی شخصیت است که هر کدام وجوهی از الگوهای فردی را اندازه گیری میکند. طبیعتا در یک رابطه مشترک هرچقدر نمره این ابعاد به یکدیگر نزدیک باشند پیش بینی توافق و تداوم رابطه را افزایش می دهد. با این حال این به معنای این نیست که بتوان با قطعیت از نتیجه آن در رابطه سخن گفت. ابزارهای اندازه گیری روانی در کنار نقاط قوت زیادشون، محدودیت های اجتناب ناپذیری نیز خواهند داشت.


لذا پیشنهاد می شود در کنار نتایج آزمون ، جهت بررسی دقیق و جامع،  به جلسات زوج درمانی و یا مشاوره پیش از ازدواج نیز مراجعه نمایید. بهره مندی از دروس غیر حضوری بسته ازدواج مثبت 360 نیز می تواند برای شما مفید خواهند بود..


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه