سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

تعامل با رییس بد

پرسش

تاریخ ثبت : 25 بهمن 1397
456  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
من کارمند بانکم و از محیط شعبه خیلی بدم میاد محیطش اینجوریه که از خوشحالی تو ناراحت میشن اذیتت میکنند هر نوع اذیتی از اینکه باهات غیر محترمانه حرف بزنند از اینکه از ضعف هات سو استفاده کنند مثلا من آلرژی دارم یکوقتهایی واسه اینکه اذیتم کنند رییس زنگ میزد به یکی از کارمندا که پول بده بهش پاک کنه (پولهای تمیز رو از بقیه پول ها جدا کنی برای دستگاه خودپرداز) صبح یکم دیر برسی داد میزنه سرت رییس، همکارا پشت سرت بد میگن جلوت خوبند، همش در حال دسیسه و ایجاد ناراحتی برات هستند. حالا اینا به کنار مشتری ها از اون طرف و من اصولا اصلا رشته ام حسابداری نیست مهندسی کامپیوتر هست ارشدم دارم اینکه پنجشنبه ها هم باید به اجبار سرکار باشم عذاب آوره بخاطر آلرژیم قرصم مصرف میکنم که خواب آوره و استراحتم کمه خودم دوست دارم برم یک شرکت کامپیوتری معتبر کار کنم نظرتون چیه؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نسرین قربان زاده
نسرین قربان زاده
16 آذر 1398 ساعت 14:40

سلام . 

ممنونیم از اینکه گروه ما را برای پاسخگویی به سوالتان انتخاب  کرده اید .

اینکه محیط کاریتان به گونه ای است که احساس آرامش نمی کنید و هر روز مجبور هستید در چنین شرایطی مشغول به کار باشید بسیار ناراحت کننده است .طبیعی است که سپری کردن ساعات زیاد کاری در طول هفته  در چنین محیطی برایتان طاقت فرسا است .

اینکه احساس می کنید همکارانتان با شما رو راست نیستند ،  در حال دسیسه چینی اند و از نقطه ضعف های شما برای ضربه زدن استفاده می کنند از چه زمانی آغاز شده است؟ آیا  از ابتدای ورود شما به این شعبه چنین شرایطی وجود داشت یا اینکه بعد از مدتی این اتفاق افتاد ؟ اگر پاسخ سوال دوم مثبت است علت را جستجو کنید و در صدد رفع آن باشید . فقط در محیط کارتان چنین برداشتی دارید یا در سایر موقعیت ها یا با افراد دیگری غیر از همکارانتان نیز چنین افکاری را احساس میکنید؟ 

ممکن است برداشت هایتان ناشی از تله بی اعتمادی شما باشد .  تله بی اعتمادی به گونه ای است که شما همواره احساس میکنید دیگران در پی تخریب شما هستند  ونیات صادقانه ای با شما ندارند. بنابر این بهتر است این مورد را در خود بررسی کنید .

دوست عزیز از جمله مقررات موجود در هر شغلی رعایت ساعات کاری و رسیدن به موقع به محیط کار است. اگر فراوانی تاخیر های شما زیاد است عواملی را که باعث این موضوع است ، پیدا کرده و در صدد رفع آنها باشید .

مهم ترین نکته ای که احتمال دارد در رضایت کلی شما از محیط کاریتان  دخیل باشد ، نوع اشتغال وسبک کاری شماست . بیان کردید که رشته تخصصی شما مهندسی کامپیوتر است و نوع فعالیتی که شما انجام می دهید مرتبط با رشته حسابداری است . بنابراین عدم  رضایت شما می تواند ناشی از این مساله باشد . کاری که بهتر است انجام دهید این است که رزومه تحصیلی و شغلی خود را برای شرکت های کامپیوتری که دوست دارید با آنها فعالیت کنید بفرستید . در صورت موفقیت در استخدام شدن در آن شرکت ها ، از بانک استعفا دهید .دقت داشته باشید که استخدام شما قبل از استعفای شما باشد . اینکه از بانک خارج شوید و نتوانید شغل دلخواهتان  را پیدا کنید ممکن است از لحاظ روحی و اقتصادی برایتان آسیب زا باشد .

در نهایت این شمایید که انتخاب می کنید شرایط فعلی را پذیرفته و سعی در انعطاف  و تغییر شرایط داشته باشید  یا اینکه  محیط کاری خود را عوض کنید . با آرزوی موفقیت در تصمیماتتان....

نسرین قربان زاده - خانه توانگری طوبی 



معرفی کتاب
زندانیان باور انتشارات ارجمند
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه