سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

تمام کردن یک رابطه عاطفی

پرسش

تاریخ ثبت : 28 بهمن 1397
463  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام، من 27سالمه. مجردم. با آقایی که 3 سال از طلاقش میگذره و 31 سالشه رابطه داشتم. ما بهترین رفیقهای هم بودیم و خیلی هر دو تامون حس خوبی داشتیم. اما ایشون دیگه اهل تو یک رابطه موندن با یک نفر و تعهد نیست چه برسه به ازدواج مجدد.
من خودم دچار مهرطلبی و رهاشدگی بودم و برای اصلاحم خیلی زحمت کشیدم و هنوز هم تمرین میکنم. به خاطر همین از ایشون فاصله گرفتم و ترکش کردم که توی تله ها نیافتم. اما از نظر کاری باید هفته ای یک بار ببینمش.

مهمترین سوال :
میخوام راهنماییم کنید که چه رفتاری صحیح هست؟ اصلاً هفته ای یک بار ببینمشون یا در کل دیگه اونجا نرم؟ آیا اصلاً ترک کردن ایشون تصمیم صحیحی بوده یا من دوباره تو یه تله ای افتادم که ازش خبر ندارم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
10 اسفند 1398 ساعت 21:48

درود بر شما

توضیحات تان را خواندم بانو. 

توجه بفرمایید:

- وقتی در رابطه ای هستید که قصد شما ازدواج است ولی طرف مقابل چنین قصدی ندارد، بدین معناست که رابطه به سمت پایان دادن می رود.


- رفتار شما مبنی بر اتمام رابطه، اگر به این دلیل صورت گرفته که خواستید تکلیف تان مشخص شود و به این نتیجه رسیده بودید که رابطه فایده ای برایتان ندارد، رفتاری مناسب بوده است و نشانگر اینست که شما حاضر به ادامه سرمایه گذاری عاطفی در رابطه ای بی فرجام نبوده اید.


- اینکه درخصوص تله های شخصیتی تان آگاهی داشته و سعی در اصلاحشان نیز داشته اید نکته ای مثبت در مورد شماست که نشان می دهد قادر به تغییر دادن گذشته ای بوده اید که دیگر به کارتان نمی آمده.


- در صورتی که دیدارهای کاری باعث اذیت شدن شما شود، بهتر است حتی المقدور در معرض آن قرار نگیرید. اما چنانچه امکان قطع این ارتباط کاری وجود ندارد، تا جایی که ممکن است می توانید آن را به حداقل رسانده و از هرگونه صحبت غیر کاری پرهیز کنید.


موفق باشید.


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری-خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه