سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

خیانت پدر

پرسش

تاریخ ثبت : 15 اردیبهشت 1398
806  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
پدر من با یکی از کارمندهاش دوست شده. خانم مطلقه است. رابطه شون هم خیلی نزدیکه. وقتی مادرم فهمید جنگی تو خونمون شد. بعد از اون اتفاق پدرم من رو با این خانم آشنا کرد که من بشم لاپوشونی کاراشون. بعد از دو سال فهمیدم که باهم هستند. پیش پدرم نشسته بودم که پیامش رو دیدم. خیلی عذاب کشیدم. یک بار اقدام به خودکشی کردم. بعد از چند وقت پدرم گفت اون خانم رو اخراج کرده و از من خواست که برم پیشش کار کنم. رفتم و متوجه شدم اخراج نشده. بعضی وقتا که این خانم با پدرم پیام میداد من میدیدم هر وقت هم چیزی میگم که فکر میکنه به اون خانم مربوطه کلی باهام دعوا میکنه.
هرکاری میکنم نمیتونم جداشون کنم. گفتم اگر خودکشی کنم شاید پدرم به خودش بیاد تموم کنه اینکارو اما نکرد. تازه انکار هم میکنه
خسته شدم از این زندگی، دوست دارم خودم رو راحت کنم، لااقل دیگه اینقدر عذاب نمیکشم. من تو زندگیم فقط پدرم رو داشتم حالا اون رو هم ندارم

مهمترین سوال :
چگونه با این مسئله کنار بیام؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

ساجده ودودی
ساجده ودودی
06 دی 1398 ساعت 13:36

سلام نامه شما را خواندم رنج زیادی را تحمل می کنید انسان دوست دارد که والدینش حامی و حمایت کننده او باشند نه آنکه خود باری را بر دوش آنها بگذارند . شرایط سختی است . اما به این نکته توجه داشته باشید که در نهایت هر انسانی انتخاب خودش را می کند و صرفا خودکشی شما باعث نخواهد شد که پدرتان دیگر این رابطه را نداشته باشند شاید صرفا باعث شود این رابطه را با احتیاط بیشتری پیش ببرند چون هر رابطه ۲ جهت و یاحتی شاید جهت های مختلفی داشته باشد . با اینکار شما نفر سوم همان رابطه خواهید بود . 

پیشنهاد می کنم در فضایی عاری از سرزنش و قضاوت با پدرتان گفت و گو کنید و احساس خودتان را با ایشان در میان بگذارید و از تاثیر رفتارشان بر آینده خانواده و ترس هایتان بگویید . این کار باعث میشود خشمی درونی در شما ریشه ندواند و در عین حال به پدرتان فرصت دهید که حرف های خودشان را بازگو کنند.  تاکید من این است که حتما از یک روانپزشک برای حال خودتان  افکار خودکشی خود کمک بگیرید . 

همینطور مشاوره فردی می تواند به شما کمک کند که تصمیمات موثر تری اتخاد نمایید . 


از اعتماد شما سپاسگزاریم 

ساجده ودودی 

خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب
ارتباط بدون خشونت / مارشال روزنبرگ
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه