سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چطور ازدختری که عاشقشم اما دوستم نداره دل بکنم و فراموشش کنم؟

پرسش

تاریخ ثبت : 03 شهریور 1397
941  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
5ساله با دختری دررابطه هستم. فراز و نشیب های زیادی داشتیم و بارها قهر کردیم و باز برگشتیم. سه سال ازم بزرگتره و فضای خانوادگی و فرهنگی خانواده هامون بسیار متفاوته اما من با تمام وجود عاشقشم. تا حدی که در سال سوم دوستیمون فهمیدم با 3 دوست پسر قبلیش که البته همه با نیت ازدواج باهاش پیش رفته بودند، رابطه جنسی داشته و با اینکه بعد از فهمیدن این روابط بطورکلی ویران شده بودم بازم نتونستم ازش متنفر بشم. من مذهبی هستم و با یک تم سنتی و مذهبی بزرگ شدم و برای همین برام قابل هضم نبود روابط جنسی ایشون اما وقتی میدیدم حداقل انقدر صداقت داره که خودش اینها رو برام بازگوکرد بازم دوستش داشتم.
خیلی باهم حرف زدیم راجع به ازدواج و خیلی تلاش کردیم که بشه اما اختلافاتمون هنوز اجازه نداده بتونیم به هماهنگی برسیم. اون تا حدی پذیرفت که جلوی خانواده من حجاب داشته باشه اما سالی چندبار که مهمونی های خانوادگی و دوستانه خودشون هست نمیتونه با حجاب ظاهر بشه و میگه نمیتونم خودم رو عوض کنم. من اما نمیتونم قبول کنم جلوی نامحرم بگرده و باز بپوشه.
یک هفته ست کات کردیم اما دارم بدون اون کم میارم.
دیوونه شدم
کمک کنید

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
09 شهریور 1397 ساعت 02:58

با سلام


توضیحات شما رو خوندم. احساسات شما قابل درک است. با این حال به نظر میرسه به تفاهمی که در این رابطه برای ازدواج نیاز دارید و ظاهراً  وجود نداره،  معیارهای اصلیِ فرهنگی ، اعتقادی ، عاطفی ، خانوادگی و ارتباطی ست. این همه تفاوت در این وسعت، گاهی ما رو با تمام عشق و علاقه متقاعد خواهد کرد که در خصوص ادامه این رابطه تجدید نظر کنیم. 


برای حفظ و لذت بردن از یک زندگیِ پایدار،  عشق همیشه کافی نیست. در برهه های حساسی از زندگی مشترک، همین اختلافات و تفاوت های به ظاهر قابل اغماض، سر بیرون می آورند و هر لحظه شما و حیات رابطه را با چالش های جدی مواجه می سازند. لذا پیشنهاد می شود ضمن توجه به دغدغه های آتی ادامه چنین رابطه ای ، کمی بیشتر به خودتون فرصت بدید تا در موقعیت هایی  بالقوه دیگر ، بتوانید انتخاب های رضایت بخش تر و متناسب تری را تجربه نمایید.


در این راستا بهره مندی از دروس غیرحضوری  ساختن رابطه عاطفی بدون شکست را برای شما پیشنهاد می کنم.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه