سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چطور با کسی ک خیلی انرژی ازم میگیره برخورد کنم؟

پرسش

تاریخ ثبت : 08 شهریور 1397
1,267  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام.من توی رابطه ای هستم ک ۵ماهی میشه.اختلاف نظرهای زیادی داشتیم و داریم اما چیزی ک ناراحت کننده تره اینه ک دوست من ی روز حالش خوبه و منو میخواد و ی روزم حالش خوب نیس و حوصله منو نداره.انقدر این ۵ماه این اتفاق افتاده ک الان من حسی بهش ندارم و حقیقتا دلم نمیخواد ک اصن باشه.البته وقتی خوبه خیلی خوبه ولی وقتی خوب نیس هم ک . ایشون ۸ سال از من بزرگتره و من حس میکنم بیشتر بداخلاقیاش بخاطر سنش و آینده ش و حالا شرایط خونوادگیشه.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
12 شهریور 1397 ساعت 14:15

با سلام


در ابتدا لازم است بررسی و تشخیص داده شود  دلایل نوسان هیجانی و رفتاری  ایشان چیست.و از چه زمانی با این سطح از  نوسانات روبرو هستند.آیا خود نیز نسبت به این تغییرات بینش دارند؟ و اینکه  این مساله، شخصیتی ست یا پیامد نوسانات خلقی و یا عوامل موقعیتی، پاسخ ها و  رفتارهای متفاوتی رو در بر خواهد داشت.

با این حال، پرسشی که در  اینجا باید مدنظر قرار بگیرد این است که هزینه- فایده های ماندن در رابطه  ای که دارای این سطح از بی ثباتی و  اختلاف نظرات زیادی است چیست؟


آنطور  که از ابراز احساسات شما دریافت کردم این چالش ها، شما را متحمل بار هیجانی سنگینی کرده و  انگیزه  تون رو برای ادامه رابطه، به شدت کاهش داده است. پیامدی که با توجه به پارامترهای موجود، قابل انتظار است.


لذا پیشنهاد می شود در این مقطع زمانی، ایشان را برای مراجعه به روان درمانگر یا روانپزشک جهت ارزیابی وضعیت روانی و تشخیص و درمان احتمالی، متقاعد نمایید. چرا که ادامه ی ماندن در چنین وضعیتی ، تبعات روانی بسیار بیشتری نسبت به خارج شدن از آن برای طرفین بخصوص شما در پی خواهد داشت.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

12 شهریور 1397 ساعت 14:17
سلام.ممنون ازتون که وقت گذاشتید و پاسخ دادید.
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه