سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

وقتی کنارم نیست منو فراموش میکنه

پرسش

تاریخ ثبت : 19 مهر 1397
1,112  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
باسلام
من حدود دوسال هست که با یه آقایی رابطه دارم و به شدت دوسش دارم وقتی که کنار هم هستیم خیلی بهمون خوش میگذره و خوبه همه چیز ولی وقتی از هم دوریم ایشون انگار اصلا وجود منو فراموش میکنه هیچ پیام یا تلفنی نداریم و اصلا حال منو نمیپرسه وقتی هم که من بهش پیام میدم جوابای کوتاه یه کلمه ای میده یا وقتی زنگ میزنم خیلی سریع در حد چند ثانیه مکالمه را تموم میکنه به نظرتون من باید چیکار کنم بارها هم بهشون گفتم که من از این رفتار ناراحتم ولی فایده نداره حتی انگار باعث شده لج کنه سر این موضوع نمیدونم واقعا باید چیکار کنم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
22 مهر 1397 ساعت 16:27

با سلام


دانا  تارت  در بخشی از  رمان  سهره طلایی  میگه : وقتی غمگین هستیم، پناه بردن به چیزهای آشنا برای ما آرامش بخش است، به چیزهایی که تغییر نمی‌کنند. 

وقتی به رابطه ی خود در ارتباط با چیزهایی که تغییر نمی کنند همچنان  ادامه می دهید  این یعنی یک جای کار میلنگه. وقتی توی یه رابطه،  بیش از فرد مقابل وابسته می شید ، بیش از فرد مقابل آسیب می بینید .غمگین تر میشید. مضطرب تر میشید. با این حال انگار تمایل دارید باز هم بمانید.  گویی لذات گذرای لحظات حضور،  ناخواسته شما را بیشتر وادار به ماندن میکنه.و شاید هم رها کردنش باعث بشه آرامش کنونی شما را تحت تاثیر قرار بده. 


با این حال چنانچه هدف شما از این ارتباط یک رابطه ی پایدار است به نظر نمیرسه این وضعیت با توجه به اِلِمان های اشاره شده،  تداوم زیادی داشته باشه. و شاید  بهتر است در خصوص ادامه ی آن بیشتر تامل نمایید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

25 مهر 1397 ساعت 23:54
ممنون از پاسختون
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه