سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

نوسانات عاطفی

پرسش

تاریخ ثبت : 14 آبان 1397
1,167  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
باسلام
1-من حدود 6سال هست با پسری که یک سال ازم کوچکتره و فوق لیسانس برق هست تو رابطه هستم در طول این سالها بارها با هم قهر کردیم هربار بعد از دو سه ماه مجددا اشتی کردیم ،ایشان از من مبلغ 25 میلیون تومن برای مدت دو ماه قرض گرفته بود که متاسفانه بعد از گذست دو و سال نیم هنوز پس نداده و منم هم فقط یکسال پیش یکبار ازشون خواستم که بدهیشون پس بدن فقط اکتفا کردن به چشم گفتن .ایشان به دلیل شکست مالی در پروژه ای به ادمهای مختلفی بدهکار بودن که بدهی همه منجمله شوهر خاله شان رو تقریبا تو این دو سال پس دادن به غیر ازمن .ایشان دارائی ملکی خوبی دارند ولی بدلیل رکود بازار فروش نمیرود ایا بنظرتون من بصورت قانونی پیگیر بدهی باشم یا اینکه اول دوباره به خودشون بگم؟من در این چند سال خیلی ملاحظه اوضاع مالی ایشان را داشتم
2-الان بعد از 5 ماه قهر کردن با دادن مسیج های مختلف و تماسهای مکرر نهایتا من جوابشو دادم و ظاهرا اشتی کردیم من دلیل نوسانات عاطفی ایشان را متوجه نمیشم به اصرارش اشتی کردیم و لی در طول این سه هفته که اشتی کردیم هیچ قرار حضوری نذاشته من یکبار چند روز پیش باهاش قرار برای روز بعد گذاشتم که براش مشکلی پیش اومد و نشد
ادامه دادن این رابطه در این سطح درسته ؟ما روابط خوب و نزدیکی داشتیم و لی هر سری بی دلیل قهر کردیم و هربار مجددا به خواسته ایشان وارد رابطه شدیم .
ما دوستان مشترک زیادی داریم ایا درسته من از دوستان ایشان کمک بگیرم ؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
18 آبان 1397 ساعت 12:03

با سلام


با توجه به گذشت شش سال از این رابطه و کش و قوس های فراوانی که در این خصوص داشته اید و در نظر گرفتن برخی علائم آشکار و پنهان در پس رفتارهای وی ، تصور نمی کنم  این رابطه خیلی برای ایشان جدی باشه. یا حداقل برخی مشکلات اساسی شان در طی این سالها مانع از تجربه ی یک رابطه عاطفی باثبات شده است.


در خصوص مساله سوم ، به نظر نمیرسه این موضوع بتونه کمک چندان قابل توجهی به بهبود رابطه بکنه.


پیشنهاد می شود با ایشان به صورت صریح و در عین حال دوستانه گفتگو نمایید. از اینکه شرایط او را درک می کنید با این حال برخی محدودیت ها و دغدغه های کنونی در این رابطه ایجاب کرده تا در خصوص این موارد باهاشون صحبت کنید. از روند رابطه و اینکه در این سالها برنامه و ثبات مشخصی را به همراه نداشته او را آگاه نمایید. در عین حال در کنار این نکات، بازه زمانی مشخص و قطعی ای را برای پرداخت بدهی شان در نظر بگیرید. در غیر اینصورت و در صورت عدم تعهد ، می توانید این موضوع را از طریق کارشناسان حقوقی دنبال نمایید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه