سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

مهرطلبی همسرم و سلطه جویی خانواده اش

پرسش

تاریخ ثبت : 02 اسفند 1397
519  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
نامزدم و برادرش شراکت دارند. خانواده درهم تنیده و شلوغی هستند. کل خانواده تحت سلطه شدید همون برادر هست، حتی والدین. ایشون از اول مخالف عقد ما بودند و با تهدید و دعوا و بحث هایی که بعد از عقد من فهمیدم، قصد جدا کردن ما رو داشتند. نامزد من شدیدا مهرطلب هست در مقابل خانواده اش و وقف کار و زندگی اونها شده. در مسائل مالی و کاری و عاطفی و مشکلات و... بهش شدیدا وابسته هستند، ولی در مورد ازدواج با اینکه اول همگی موافق بودند، برادرش با تنش و بحث و تهدید ایشون و سوء استفاده از مهرطلبی ایشون باعث شده که بقیه فکر کنند آرامش ازشون گرفته شده و بهتره من حذف بشم از خانواده شون. همسرم میگه اگر به حرفش گوش ندم، کل خانواده رو بهم میریزه و از هم میپاشونه و شغلم رو به خطر میندازه. میگه دوستت دارم و تلاش میکنم که راضی بشه

مهمترین سوال :
نمیدونم چرا با این مشکلات پیش آمده اصلا امیدی ندارم. من پزشک هستم و ایشون فوق لیسانس دارند. نگران خودم، زندگی آینده و برچسب هایی که بعد از جدایی بهم‌ میخوره هستم. در حال حاضر رابطه در حد یواشکی از خانواده اش، چت کردن و دیدنه.

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
28 فروردین 1399 ساعت 00:18

سلام دوست گرامی

وقت شما بخیر


نوشته تان را خواندم. نمی دانم اکنون در شرایطی هستید. تا پاسخ من در راستای شرایط فعلی تان باشید.  به نظر می رسد این رابطه به  واسطه وابستگی و در هم تنیدگی زیاد ایشان و خانواده شان به شدت تحت تاثیر قرار گرفته که می تواند پیش آگهی منفی برای تداوم کارامد و پایدار آ« باشد. 

با توجه به اینکه مدت زیادی ست که از پرسش تان می گذرد نمی دانم در حال حاضر در چه وضعیتی هستید لطفا در صورت امکان و نیاز ، پرسش و مساله تان را مجددا با ما مطرح نمایید.


با تشکر از شما

شایان غدیری 

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه