سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

آیا میتوانم توجه اش را به یک رابطه جدی تر جلب کنم؟

پرسش

تاریخ ثبت : 09 اسفند 1397
444  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام. من نزدیک به دو سال هست که کلاس موسیقی میرم‌. از همون اول از استادم خوشم اومد. تقریبا هم سن هستیم. در صفحات اجتماعی ایشون بررسی کردم، نشانه ای از رابطه جدی به عنوان نامزد یا دوست دختر ندیدم. ولی به طور کلی دوستان زیادی دارند که تعدادی هم دختر هستند و ارتباط شون صمیمانه هست. در کل به نظرم خیلی پسر موجه و با شخصیتی است. در این مدت سعی کردم طوری که احترامم حفظ بشه، دیده بشم. آراستگیم رو حفظ میکنم، سعی میکنم موضوعات مورد توجه ایشون رو پیدا کنم، همدلی کنم و دوستانه رفتار کنم. چند بار هم به مناسبت های مختلف براش هدیه گرفتم. میتونم بگم در کل جواب هم داده، ایشون نظرش خیلی راجع به من مثبته، حتی چندین بار از زیبایی و ظاهرم تعریف کرده. اما به نظرم خیلی رفتارش دوستانه و برادرانه هست.

مهمترین سوال :
گیج شدم، نمیدونم مشکل کجاست؟ اصلا ممکنه این روند به جایی برسه؟ من نمیخوام رفتار یا صحبتی کنم که خیلی مستقیم باشه

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
16 بهمن 1398 ساعت 11:59

درود بر شما

توضیحات تان را خواندم دوست عزیز.

احساس شما قابل درک و محترم است. ولیکن به نظر نمی رسد که ایشان تصمیم جدی ای درباره شما داشته باشند. چون خودتان هم اشاره کرده اید که رفتار دوستانه و برادرانه دارند ولی نشانه ای از قدم برداشتن برای یک رابطه جدی و هدفدار از سوی ایشان ندیده اید.

ممکن است شما به لحاظ ویژگیهای مثبت تان مورد احترام و توجه خاص او باشید ولی موضوع رابطه عاطفی فرق دارد. نوشته اید ایشان با سایر خانمهایی که از دوستانش هستند هم ارتباط صمیمانه دارد. پس به احتمال زیاد مدل ارتباط این آقا با افرادی که برایش خاص هستند همینطور صمیمانه است و این رفتار نمی تواند نشانه مسئله خاصی درباره شما باشد. اگر بنا بود ایشان به توجهات شما واکنش نشان دهد تا الان این کار را کرده بود.


ضمناً صفحات مجازی نمی تواند منبع کسب آگاهی در مورد ارتباطات عاطفی کسی باشد. ممکن است صفحه ای شخصی داشته باشد که شما به آن دسترس ندارید و یا اینکه اصلاً مسائل عاطفی اش را در فضای مجازی عنوان نکند. بنابراین صفحات اجتماعی ملاک ارتباطات فردی نیست.


بهتر است به مدل توجهات ایشان به عنوان رابطه عاطفی حساب باز نکنید.


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری-خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه