سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ادامه زندگي؟

پرسش

تاریخ ثبت : 11 اسفند 1397
443  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
٩ساله ازدواج كردم. در حال حاضر يك دختر ٢ ساله و يك پسر ٣ ماهه دارم. مشكلي كه از اول با شوهرم داشتم، عصبانيت بيش از حدش در مواقعي كه حرف يا عملي خلاف ميلش باشه است. هنوز بعد از گذشت اين سالها اين خصلتش رو حق ميدونه و حتي در عصبانيتهاش دست بزن هم داره. چندبار پيش مشاور و حتي بزرگترهامون رفتيم، همه به من ميگن عصبانيش نكن، ولي من كه نميتونم هميشه مطابق میل اون باشم.

مهمترین سوال :
كتك زدن هاش رو چه كار كنم؟ واقعا خسته شدم از اين داد و بيدادهاي زوركي و ترسي كه نكنه عصباني بشه. تو اين زندگي من بايد چه كار كنم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

ساجده ودودی
ساجده ودودی
12 اسفند 1398 ساعت 17:27

سلام نامه شما را خواندم . 

درک می کنم که شرایط سختی دارید و حتما خیلی ناراحت کننده است . امیدوارم پاسخ من تا حدی راه گشای شما باشد . 

با توجه به اینکه نوشته اید ۹ سال است که ازدواج کرده اید و در همه سال ها این احساس خشم و ناکارامدی در رفتار در همسر شما و زندگی مشتدکتان وجود داشته است اما صاحب دو فرزند هستید آیا جنبه های مثبتی نیز در زندگی شما وجود دارد که باعث شده است ۹ سال در کنار هم باشید و در عین حال صاحب دو فرزند باشید ؟ 

با توجه به شرایطی که خیلی مختصر توضیح داده اید پیشنهاد من این است که باز هم به مشاوره ادامه دهید و از یک زوج درمانگر کمک بگیرید و در نهایت شما تصمیم گیرنده هستید . 

اما ماندن در نقش قربانی به شما کمکی نخواهد کرد زیرا در این صورت همیشه باید به دنبال یک جلاد و در نهایت یک رابین هود برای نجات خود باشید . 

از این رو پیشنهاد دوم من این است که به جای مقصر یابی روی خودتان و رفتارتان تمرکز کنید و دروس غیر حضوری که در زیر به شما معرفی شده و همینطور کتابی که می نویسم می تواند به شما کند . 

از اعتمادتان سپاسگزارم 

ساجده ودودی

خانه توانگری




معرفی کتاب
ازدواج بدون شکست / ویلیام گلاسر / علی صاحبی

معرفی درس
ساختن رابطه عاطفی بدون شکست
امپراطوری رابطه
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه