سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

هنوز طلاق نگرفتم و خواستگار دارم

پرسش

تاریخ ثبت : 11 اسفند 1397
575  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام و درود. دختری هستم 30 ساله که بعد از 5 سال زندگی با یک مردی که دچار مشکل روحی و روانی و جسمی بود همچنان دختر(باکره)هستم. با تلاش فراوان ولی موفق نشدم این مشکل رو حل کنم، چون شوهرم اهل دکتر و مشاوره اومدن نبود. به دلیل اینکه از جدایی میترسیدم، اقدام نمیکردم. ولی بعد موفق شدم و جسارت پیدا کردم تا درخواست جدایی بدم. الان دو سال و نیمه خونه پدرمم و درخواست طلاق دادم. ولی متاسفانه با اینکه حق طلاق با منه هنوز به دلیل اعتراض هایی که شوهرم روی پرونده گذاشته، جدایی صورت نگرفته. یک هفته پیش، فردی من رو به یک آقایی جهت آشنایی برای ازدواج معرفی کرده بود و بهم اصرار کرد به پسر در مورد زندگیم و طلاق نگم تا اون آقا بیشتر با من آشنا بشه. خوبی هام رو ببینه، بعد تصمیم بگیره. قبل از اینکه با پسره صحبت کنم، اصلا به فکر ازدواج نبودم. ولی وقتی با پسر صحبت کردم، کلا ذهنم درگیرش شده و دوست دارم زودتر طلاق بگیرم. من واقعیت رو به اون پسر گفتم که مجرد نیستم و در حال جدایی، چون دوست نداشتم با احساسات یکی بازی کنم که بعد اون بنده خدا دچار تردید بشه تو انتخابش.

مهمترین سوال :
مسئله مهم اینه: من از اون روزی که با این آقا صحبت کردم خیلی خوشم اومد ازش. دوست داشتم باز این آشنایی بیشتر بود، ولی خب من شرایطم اکی نیست.
الان چه کار کنم تا بتونم این ذهنیت رو از خودم دور کنم؟ آیا به نظرتون مهرم رو ببخشم و سریعتر جدا بشم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

ساجده ودودی
ساجده ودودی
12 اسفند 1398 ساعت 16:09

درود بر شما دوست گرامی

توضیحات تان را خواندم. احساسی که تجربه می کنید قابل درک است. با توجه به اینکه زمان زیادی از پرسش شما میگذرد امیدوارم پاسخ من همچنان برای شما موثر باشد . 

مواردی که ذکر کردید خصوصا اینکه هنوز شما باکره هستید مسلم است که هر چه این جدایی زودتر اتفاق بیوفتد برای شما بهتر است اما باید منافع و شرایط خود و خانوادتان را نیز در نظر بگیرید . 

و آشنایی را ادامه دهید زیرا شما حق زندگی و انتخاب دارید . و قرار نیست گذشته تان آینده شما را هم از بین ببرد . 


مزایا و معایب بخشیدن مهریه خود را بنویسید و بسنجید در حال حاضر کدام هزینه کمتری برای شما دارد . قبل از اینکار از رابطه جدید خود مطمئن تر باشید . زیرا ممکن است شما از حقوق خودتان صرف نظر کنید برای شتابی که به خرج می دهید و از طرفی هم رابطه تان ادامه پیدا نکند پس ضروری است که با خاستگار خود صحبت کنید و شفاف موضوع را بیان کرده سپس نتیجه گیری نمایید . 


از اعتماد شما سپاسگزاریم.

ساجده ودودی 

خانه توانگری


معرفی درس
بسته ازدواج مثبت 360
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه