سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ازدواج

پرسش

تاریخ ثبت : 12 فروردین 1398
470  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
یکی از همکاران برای خواستگاری از خانم دیگری اقدام نموده و خانواده دختر جهت تحقیقات از من در مورد همکارم سوال نموده است. نظر من در مورد همکارم با توجه به رفتار و اخلاق او به هیچ وجه مساعد و موافق نیست. همکار من دروغگو و ریاکار و بسیار پرخاشگر هست ولی من نمیتوانم این پاسخ را به خانواده دختر بگویم و در مورد اخلاق و رفتار همکارم چیز خاصی نگفتم و گفتم که یک نفر دیگر را برای پاسخ به سوالاتتون پیدا کنید و هیچ اطلاعاتی در مورد همکارم به خانواده دختر نگفتم.
رفتار همکارم با تمامی همکاران این گونه است و صفت اصلی او پرخاشگری و عصبانی بودن است که خود او هم به این صفت خود اعتراف کرده است

مهمترین سوال :
من به عنوان کسی که به او مراجعه شده و ممکن است با پاسخ من زندگی دو جوان به مشکل بر بخورد باید چگونه پاسخ بدهم؟ چنین مواقعی باید چکار کرد و چگونه پاسخ داد؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

ساجده ودودی
ساجده ودودی
22 دی 1398 ساعت 11:55

سلام 

موقعیت سختی است . به نظر می رسد بهترین کار این است که واقع بینانه و بدون سوگیری و نظر شخصی خود آنچه واقعا می دانیم را بیان کنیم . برآیند برداشت خود را عنوان کنید مثلا در کل از ۱۰۰ به ایشان چه نمیره ایی می دهید و مواظب باشید شخصی سازی نکنید و کاملا بی طرفانه پاسخ دهید و در انتها تاکید کنید این نظر شماست . 


ساجده ودودی 

خانه توانگری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه