سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

پنهان كاري

پرسش

تاریخ ثبت : 14 فروردین 1398
528  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
دختري ٢١ ساله هستم كه مدتي است با پسري ٣١ ساله در ارتباطم. من خيلي اهل هيجان و تعريف اتفاقات روزانه خودم هستم حتي اگه ازم سوالي نكنه، ايشون سوال ميكنه ولي اصلا چیزی تعريف نميكنه و اگر سوال بكنم در حد چند جمله عادي جواب ميده و اگه بگم از سفرت عكس بفرست اين كار رو به سختي انجام ميده. ميخواستم بدونم اين مدل رفتارشون به علت اختلاف سنيمون و شخصيتشونه و يا اينكه قصد پنهان كاري دارند؟ يكبار هم رابطه مان تموم شد ولي دوباره باز هم سراغم اومد، اما چون بهشون علاقه داشتم قبول كردم پيشنهادش رو

مهمترین سوال :
آيا ايشون ميخواد پنهان كاري بكنه و فقط قصد وقت گذراندن داره يا نه مدل شخصيتيش هست؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
27 دی 1398 ساعت 11:51

سلام بانوی گرامی

نامه شما را خواندم، کلیتی از حد و شیوه ارتباطتون که مطرح کردید،در درجه ا ل نشان از تفاوت شیوه ارتباطی شما می دهد. و اینطور می توان حدس زد که این اندازه از به اشتراک گذاشتن وقایع روز و گفتگوی روزمره نیاز شما را به ارتباط و شکل گیری ارتباط صمیمانه برآورده نمی سازد.

حال اینکه تشخیص دهید شخصیتشون هست یا پنهانکاری می کنند با توجه به مواردی که گفتی مقدور نیست، اگر قصد پنهان کاری داشته باشند احتمالا رفتارهای دیگری که تایید کننده باشد از ایشان ممکن است ببینید.

با این حال این تفاوت رفتاری و شخصیتی نشان می دهد که در رابطه عاطفی شما می تواند مسئله ایجاد کند. بنا براین پیشنهاد می شود که با ایشان در میان بگذارید و نیاز خود به رابطه صمیمی تر و خواسته تان برای بر طرف شدن این نیاز را نیز مطرح کنید. تا احتمال اینکه تغییری مطلوب ایجاد شود در رابطتان بالاتر برود.

با تشکر از اعتماد شما

مونا گوشه

خانه توانگری طوبی


معرفی درس
ساختن رابطه عاطفی بدون شکست

توصیه های پیشنهادی
گفتگوی بالغانه/ شفاف سازی نیازهای ارتباطی و خواسته ها
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه