سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

خواسته ام از همسرم

پرسش

تاریخ ثبت : 23 اردیبهشت 1398
600  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام من 28سالمه 4 ماهه که نامزد کردم. به زودی قراره که جشن عروسی بگیریم، الان خانواده همسرم انگار که میخوان خشک و خالی بدون خرید عروسی همه چی رو تموم کنند. مثلا طلا نخرند، وسایل خونه که توافق شده بینمون نخرند، میگن پسرمون بیکاره تو نباید ازش انتظار داشته باشی. من میگم خب من که دارم جهیزیه میخرم شما هم اون تعداد وسایل که تعین شده رو بگیرید. اما انگار زورشون میاد. و اینم میدونم که وضع مالی‌شان خوبه و زمان خواستگاری گفتند تا پسرمون میره سرکار تمام خرجش رو متقبل میشیم. الان خانواده من انتظار دارند که اونها حداقل برای من طلاها رو بگیرند. من این وسط نمیدونم این تشنجات رو چطور مدیریت کنم که نه اختلاف بیافته بین خانواده ها و نه خودم و همسرم، چون من و همسرم قبل عقد باهم در ارتباط بودیم. همدیگه رو هم خیلی دوست داریم تا اینجای کار هم اصلا مشکل نداشتیم باهم ولی الان یه کم بگو مگو بینمون پیدا شده. اون هم مامانیه و طرف خانوادش رو میگیره.
مادر شوهرم سر طلا خریدن به دروغ بهم گفت بابا راضی نیست اما بابا گفت که هرچی میخواد بخرید براش. فهمیدم که مامانه الکی وانمود میکنه ندارن اما اینجور نیست. حالا موندم چیکار کنم. کمکم کنید

مهمترین سوال :
من میخوام بدونم چطور رابطه ام رو مدیریت کنم و شوهرم به حرفم گوش بده؟ که زندگیمون بخاطر خانواده ها خراب نشه؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

ساجده ودودی
ساجده ودودی
03 دی 1398 ساعت 14:22

سلام 

نامه شما را خواندم . قبلا هم سوالی در این خصوص پرسیده بودید که همکاران من به شما پاسخ داده اند . به نظر میرسد مسئله دخالت خانواده همسر شما و تبعیت بیش از اندازه ایشان از خانواده شان مسئله ایی‌پر تکرار برای شما می باشد . در نوشته تان بیان کرده اید که خانواده همسرتان تقریبا تمامی قول و قرار های قبل از عقد را زیر پا گذاشته اند . و از انجام آنها خودداری می کنند . پیشنهاد می کنم در این خصوص در فضایی بدون تنش از احساسات خود با همسرتان صحبت کنید و از نیاز خود به حمایت همسرتان به ایشان بگویید . و حتما یک زوج درمانگر می تواند بسیار به شما در آغاز یک رابطه کمک کند . پیش از آنکه نداسته و از روی ناآگاهی اختلاف هایی چنین جزیی رابطه شما را دچار کدورت کند . پیشنهاد دیگرم به شما این است که بسته آموزش غیر حضوری ساختن امپراطوری رابطه را تهیه کنید . 


موفق و پیروز باشید 


ساجده ودودی 

خانه توانگری


معرفی کتاب
ازدواج بدون شکست / ویلیام گلاسر/ ترجمه علی صاحبی

معرفی درس
امپراطوری رابطه
20+40 نکته نبوغ عاطفی
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه